Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords Individually Qualified

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis man tager Google Adwords Individually Qualified, igennem sit arbejde, hvordan forholder det sig så med "diplomet" som man kan benytter og reklamere med, evt. i et nyt firma.

Er det tilknytter personen? selvom man tager igennem sit arbejdeskonto.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 16:17

Hej Halgård,

AdWords eksamener er tilknyttet en AdWords konto. 

Hvis du derfor bruger din egen private konto eller opretter en specielt til dette formål, tager eksamenerne og tilknytter din konto til arbejdspladsens MCC eller AdWords konto, så vil du godt kunne gøre det.

Hvis du allerede har taget eksamenen på firmakontoen er der ikke noget at gøre. Den hører sammen til en konto og kan ikke flyttes. 

Mvh. Andreas.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:43

tilknytter din konto til arbejdspladsens MCC eller AdWords konto?
Det er jeg ikke klar over hvordan man gør.

Det er lige min uvidenhed der slår igennem her.

Forresten Andreas du har ødelagt min kommende juleferie :-) (Adwords Profit og Analyticsbogen ligger på mit skrivebord)

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 19:37

halgård:

tilknytter din konto til arbejdspladsens MCC eller AdWords konto?
Det er jeg ikke klar over hvordan man gør.

Det er lige min uvidenhed der slår igennem her.

Hvis du går ind under Min konto --> Adgang, så kan du invitere andre brugere til en AdWords konto. 

Hvis du nu laver en privat Google konto og tager dine AdWords eksamener med den konto for bagefter at invitere denne bruger til Jeres firma konto - Så kan du altid fraknytte det igen og dermed beholde dine uddannelser. 

Men det er ofte lettere bare at tage dem på ny, når man opretter nye konti.

halgård:

Forresten Andreas du har ødelagt min kommende juleferie :-) (Adwords Profit og Analyticsbogen ligger på mit skrivebord)

Hehe :) .. Det kan godt være, at jeg har ødelagt din juleferie, men jeg er sikker på, at jeg giver dig et godt 2011, hvis du læser bogen ;) ... 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)