Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fyrvaerkeri website

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er med på "duer ikke"-holdet.

Kasper:

@Anders. Hvis man bruger 2 sekunder, kan man nok godt finde webshoppen.

Hovedparten af dine kunder kender dig ikke i forvejen. De har måske åbnet tabs fra tre af dine konkurrenter samtidig, og du har ganske enkelt ikke to sekunder at lade dem lede i.

Du bør som minimum overveje at give folk mulighed for at trykke et sted omkring midten af siden for at komme direkte til shoppen, og det ville også være en fordel med en linje forklarende tekst under hvert ikon.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 18:27

Kasper:
Hvad syntes i om vores nye furvaerkeri side.

Personligt når jeg altid at klikke væk fra en side der begynder at loade flash.

Håber at de fleste af dine kunder er mere tålmodige end jeg :-)

God vind med nytårs salget.

Dbh. Chris
LED lygter 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1771
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:29

Ser fedt ud men gik noget tid inden jeg fattede hvordan jeg bladrede i kataloget tror nogle springer fra når den ikke åbner siden ved klik

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:32

Alle kritik punkterne i kommer med skriver jeg bag oret. saa vi kan faa det forbedret til naeste aar.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:28

Det må være en ommer nye hjemmesiden

Siden er uoverskuelig forstår ikke menu unkter

småt tekst ikke særlige læs bar

Ingen overskrifter i teksten

Kun brugt flash på siden derved findes siden nærmeste ikke på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 01:14

@ Mikael

Smaat tekst ??? Prov lige at brug 2 min mere for du aabner munden.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper:

Michael har i princippet ret. Jeres website i flash er sat til at skalere proportionalt i forhold til browservinduets størrelse.

Derfor sidder du enten med en mindre skærm, eller et mindre browser vindue, vil hele jeres hjemmeside forekomme at være mindre, og derved også mindre tekst (prøv evt. selv at gøre dit browservindue større og mindre, så kan du se det).

Og så synes jeg det ville være passende hvis du ikke på den måde straks går til modangreb på en anden amino bruger, som blot kommer med sin feedback på jeres website. (han kommer her med en hel gratis brugeroplevelse og feedback, du burde istedet sige tak, uanset om du er enig eller ej).

Husk på at feedback (kritisk eller ej), ikke er et angreb på din person eller din virksomhed (vi kender dig jo ikke). Det er udelukkende brugerens umiddelbare tanker om jeres hjemmesides design, så tag det endelig ikke personligt.

Min kommentar til jeres website : Jeg mener i med jeres hjemmeside (set i lyset af den måde i håndterer kritikken/feedback på Amino) bør stille jer selv spørgsmålet: "Vil jeg helst have med en hjemmeside jeg selv synes er flot og god, men som næsten ingen varer sælger - eller vil jeg have en hjemmeside jeg selv synes er grim og kedelig, men som sælger masser af varer".

Husk, at godt hjemmesidedesign er ikke et spørgsmål om smag eller meninger. Godt hjemmesidedesign er en hjemmeside der sælger / skaffer kunder / spreder budskab (eller hvad dit mål med hjemmesiden nu er). Så sørg for at få statistik og analyse værktøj tilknyttet hjemmesiden, så i efterfølgende kan holde øje med hvad der virker, og hvad der ikke virker.

Det er selvfølgelig altid godt at få nogen brugeres mening og feedback og bruge den til at forme websitet bedst muligt løbende. Hold det derefter op mod hvad der statistisk virker (eller hvad andre af erfaring ved virker), og tilpas så derefter løbende. En hjemmeside der skal skaffe kunder/salg er sjældent noget der sidder lige i skabet i først hug, den skal helst tilpasses og forbedres hele tiden (indtil den ikke kan blive bedre altså :P)

Håber i kan bruge mit forsøg på en konstruktiv kritik til noget - lykke til med det :)

Fra Høng
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 08:14

Hej Kasper!

Synes faktisk det er en pæn side - men jeg savner dog et link til jeres shop på forsiden. Og måske også lidt tekst under logoerne. Men den er utraditionel - og det er ok.

Det logo med "rødekors" - hvorfor et schweizisk flag? Smile Må man ikke bruge Røde Kors-logo?

DBH

Thomas

MVH Thomas Madsen

Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 08:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kasper:

@ Mikael

Og inden du begynder at råbe af de folk der kommer her i din tråd og tilbyder deres hjælp kvit og frit bør du måske liiige trække vejret en enkelt gang.

Vi gør det ikke for at ødelægge din forretning, tværtimod gør vi det af vores gode hjerte for at hjælpe dig til at få den bedst mulige hjemmeside, og når du nu selv har bedt om vores input må du også kunne forstå at der kan ske at være forskellige holdninger.

Hvis du blot bad om at blive klappet på ryggen og fortalt hvor god du er, så er det et forkert forum du har valgt til det, for her på Amino er folk generelt ikke blege for at komme med deres ærlige mening, og nogle gange divergerer den så altså fra det spørgeren ønsker at se.

Men tag det hele konstruktivt og lær af det, vi er faktisk ikke så dumme herinde. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Mårslet
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:49

For at redde en bare okay side til at blive en nyttig brugbar side, så er her nogle kontruktive ændringer.

• Teltet skulle være mindre og logoerne ude i siderne skulle ligge i buden som en lang bjælke.
  • Stavefejl er groteske, tro det eller ej, men enhver stavefejl sender et negativt signal.
  • Teksten skal pyntes med evt. billeder også skal overskriften være indbydende. Det der popup-fade-effekt er noget man sjældent bruger fordi det kun er en irritation for både bruger og browser.

Held og lykke.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)