Smaat tekst ??? Prov lige at brug 2 min mere for du aabner munden.
Michael har i princippet ret. Jeres website i flash er sat til at skalere proportionalt i forhold til browservinduets størrelse.
Derfor sidder du enten med en mindre skærm, eller et mindre browser vindue, vil hele jeres hjemmeside forekomme at være mindre, og derved også mindre tekst (prøv evt. selv at gøre dit browservindue større og mindre, så kan du se det).
Og så synes jeg det ville være passende hvis du ikke på den måde straks går til modangreb på en anden amino bruger, som blot kommer med sin feedback på jeres website. (han kommer her med en hel gratis brugeroplevelse og feedback, du burde istedet sige tak, uanset om du er enig eller ej).
Husk på at feedback (kritisk eller ej), ikke er et angreb på din person eller din virksomhed (vi kender dig jo ikke). Det er udelukkende brugerens umiddelbare tanker om jeres hjemmesides design, så tag det endelig ikke personligt.
Min kommentar til jeres website : Jeg mener i med jeres hjemmeside (set i lyset af den måde i håndterer kritikken/feedback på Amino) bør stille jer selv spørgsmålet: "Vil jeg helst have med en hjemmeside jeg selv synes er flot og god, men som næsten ingen varer sælger - eller vil jeg have en hjemmeside jeg selv synes er grim og kedelig, men som sælger masser af varer".
Husk, at godt hjemmesidedesign er ikke et spørgsmål om smag eller meninger. Godt hjemmesidedesign er en hjemmeside der sælger / skaffer kunder / spreder budskab (eller hvad dit mål med hjemmesiden nu er). Så sørg for at få statistik og analyse værktøj tilknyttet hjemmesiden, så i efterfølgende kan holde øje med hvad der virker, og hvad der ikke virker.
Det er selvfølgelig altid godt at få nogen brugeres mening og feedback og bruge den til at forme websitet bedst muligt løbende. Hold det derefter op mod hvad der statistisk virker (eller hvad andre af erfaring ved virker), og tilpas så derefter løbende. En hjemmeside der skal skaffe kunder/salg er sjældent noget der sidder lige i skabet i først hug, den skal helst tilpasses og forbedres hele tiden (indtil den ikke kan blive bedre altså :P)
Håber i kan bruge mit forsøg på en konstruktiv kritik til noget - lykke til med det :)