Så jeg skrev selvfølgelig en mail til DR for at få hjælp og modtog dette autosvar: Så er det, at jeg ikke kan undgå at tænke lidt tanker og puste lidt til fordomme...! Brian
|
Brian Schou Larsen:
Jeg oplevede lige pludselig at jeg ingen lyd havde ifm. DR´s netradio. Så søgte selvfølgelig en løsning på problemet og fandt da også: http://www.dr.dk/hjaelp/DR+Netradio/20061213142346.htm
Men nu er vi sådan set snart i år 2011 og Win 7 har været på gaden et stykke tid, men det har de åbenbart ikke opdaget på DR! I hvertfald er der kun forslag til løsning mht. Vista og XP!
Og så er det åbenbart også forbigået deres opmærksomhed, at flere efterhånden benytter Firefox og andre browsere...!Så jeg skrev selvfølgelig en mail til DR for at få hjælp og modtog dette autosvar:
"Tak for din mail, den vil blive behandlet hurtigst muligt.
Bemærk, drejer din henvendelse sig om DRs programvirksomhed vil mailen blive videresendt.
Vi skal gøre opmærksom på, at svartiden i nogle tilfælde kan være på op til 4 uger.
Mvh
dr.dk"Så er det, at jeg ikke kan undgå at tænke lidt tanker og puste lidt til fordomme...!
Brian
Det er som regel samme løsning på Vista som med Windows 7, og hvis du f.eks. henter et program som kun er lavet til Vista, virker det også fint i Windows 7 :)
Men generelt vil jeg godt give dig ret i, at DR er bagude på deres netsider i nogle tilfælde..