Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man fornemme DR IKKE er en privat virksomhed?!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplevede lige pludselig at jeg ingen lyd havde ifm. DR´s netradio. Så søgte selvfølgelig en løsning på problemet og fandt da også: http://www.dr.dk/hjaelp/DR+Netradio/20061213142346.htm
Men nu er vi sådan set snart i år 2011 og Win 7 har været på gaden et stykke tid, men det har de åbenbart ikke opdaget på DR! I hvertfald er der kun forslag til løsning mht. Vista og XP!
Og så er det åbenbart også forbigået deres opmærksomhed, at flere efterhånden benytter Firefox og andre browsere...!

Så jeg skrev selvfølgelig en mail til DR for at få hjælp og modtog dette autosvar:

"Tak for din mail, den vil blive behandlet hurtigst muligt.

Bemærk, drejer din henvendelse sig om DRs programvirksomhed vil mailen blive videresendt.

Vi skal gøre opmærksom på, at svartiden i nogle tilfælde kan være på op til 4 uger.

Mvh
dr.dk"

Så er det, at jeg ikke kan undgå at tænke lidt tanker og puste lidt til fordomme...!

Brian

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:45

Brian Schou Larsen:

Jeg oplevede lige pludselig at jeg ingen lyd havde ifm. DR´s netradio. Så søgte selvfølgelig en løsning på problemet og fandt da også: http://www.dr.dk/hjaelp/DR+Netradio/20061213142346.htm
Men nu er vi sådan set snart i år 2011 og Win 7 har været på gaden et stykke tid, men det har de åbenbart ikke opdaget på DR! I hvertfald er der kun forslag til løsning mht. Vista og XP!
Og så er det åbenbart også forbigået deres opmærksomhed, at flere efterhånden benytter Firefox og andre browsere...!

Så jeg skrev selvfølgelig en mail til DR for at få hjælp og modtog dette autosvar:

Bemærk, drejer din henvendelse sig om DRs programvirksomhed vil mailen blive videresendt.

Vi skal gøre opmærksom på, at svartiden i nogle tilfælde kan være på op til 4 uger.

Mvh
dr.dk"

Så er det, at jeg ikke kan undgå at tænke lidt tanker og puste lidt til fordomme...!

Brian

Det er som regel samme løsning på Vista som med Windows 7, og hvis du f.eks. henter et program som kun er lavet til Vista, virker det også fint i Windows 7 :)

Men generelt vil jeg godt give dig ret i, at DR er bagude på deres netsider i nogle tilfælde..

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48

Daniel Lomholt:

Brian Schou Larsen:

Mvh
dr.dk"

Brian

Det er som regel samme løsning på Vista som med Windows 7, og hvis du f.eks. henter et program som kun er lavet til Vista, virker det også fint i Windows 7 :)

Men generelt vil jeg godt give dig ret i, at DR er bagude på deres netsider i nogle tilfælde..

Hej Daniel,

det er korrekt mht. Vista versus Win 7, men i dette tilfælde er det ikke kompatibelt.

Og må indrømme at jeg studsede mest over denne:

"Vi skal gøre opmærksom på, at svartiden i nogle tilfælde kan være på op til 4 uger."

Brian

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 13:51

Dejligt at se ens licenspenge går til et godt formål.........................

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43

Der er nu så gået 5 dage uden svar. Gad vide om det var Kenneth Plummer, der sad med den opgave?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:58

Jeg ved godt, at det er lidt off-topic, men jeg hører masser af netradio med win7, så måske ligger dit problem et andet sted. Har du tændt højttalerne? Big Smile

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02

Hans Stokholm Kjer:

Jeg ved godt, at det er lidt off-topic, men jeg hører masser af netradio med win7, så måske ligger dit problem et andet sted. Har du tændt højttalerne? Big Smile

mvh Hans

Hej Hans,

har også hørt det indtil forleden dag, hvor lyden var væk. Har siden fået lyden tilbage uden jeg faktisk ved hvorfor (og ja, har genstartet, tjekket forstærker og højttalere foruden at Media Player fungerede helt problemfrit).

Har faktisk fået lyden tilbage for at par dage siden uden at jeg kan fortælle hvordan!

Men undrer mig stadig over en så sølle support fra så stor en virksomhed, som vi oven i købet nærmest er tvunget til at handle med!

Brian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)