Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du kontakten til webfirmaer i udlandet??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi søger kontakt med et webfirma i udlandet, der kan lave vores hjemmeside. Grunden til vi ikke mod udlandet er den lavere løn, da vi ved vores site vil koste ca. 40.000 kr. herhjemme. Vil vi gerne have den længere den i pris, derfor mener vi at udlandet vil være det bedste for os.

Har I kontankten til nogle som kan hjælpe eller har I hørt om nogle derude i den store verden, som kan anbefales?

ser frem til at høre fra nogle:-)

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 12:11

Hej,

Vi outsourcer en del af vores opgaver til Rusland, hvor lønnen er meget lavere end herhjemme, og derfor kan måske være behjælpelige. Du er i i hvert fald velkommen til at sende os en e-mail med en nærmere opgavebeskrivelse og Jeres budget. Vi skal nok kigge på det og melde tilbage om det kan lade sig gøre. Wink

Vores mail: info@intellweb.dk

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:22

Hej Jesper,

Du er velkommen til at kontakte sourcemanagement vi kan helt sikkert hjælpe dig med at finde nogle billige udviklere og designer til dig. 

Vi tilbyder at skaffe kontakten til de folk du skal bruge, og vi kan forhandle en god pris hjem til dig. lønning og det videre forløb får du selv lov til at styre. På den måde slipper du for et fordyrende mellemled i Danmark.

Du er velkommen til at give mig et kald på 60 64 85 85 så vil jeg gerne hjælpe dig. Du kan også sende en mail til mark@sourcemanagement.dk

Vi har blandt andet lige skaffet en HTML / CSS udvikler for et dansk webbureau som skulle bruge billig arbejdskraft til slicing af designs. De er meget tilfredse over både kvalitet og pris. 

Håber at høre fra dig.

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 13:07
Jeg har nogle kontakter her i Thailand til hjemmesideudviklere. Skriv til mig på; lars(at)amarisas.com
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:23

PB sendt. Jeg håber at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Thomas Frost, WebCoders.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04

Hey Jesper-Unit-Card

Jeg har sendt en PB med en mulighed for et samarbejde du ikke vil gå glip af.

Med Venlig Hilsen

Nikolaj Haupter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)