Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud/hjælp: Skift fra Summa til Economics

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg benytter pt. Summa, og har kørt regnskabet til 6. måned, jeg skal have konverteret til Economics.

Punkt 1:
Det er et MEGET simpelt regnskab, uden lager, faktura eller andet - der er kun blevet registreret indtægter/udgifter og afregnet moms.

Punkt 2:
Oprettelse af lagerstyringer: Jeg skal have kontrol over mit lager, derfor skal lagerstyring oprettes med nogle eksempler - samt evt. vejledning til styring/oprettelse af dem.

Punkt 3: 
Lille kursus i fakturering, styring af indkøb m.v.

Jeg befinder mig i Aalborg, og vil foretrække en personligt møde hvor jeg kan stille en masse dumme spørgsmål :)
Det skal blot være så hurtigt som muligt.

Priser/tilbud modtages gerne - gerne her i tråden.
Eller hvis der er en venlig sjæl, som kan hjælpe/vise lidt af ovenstående punkter - så modtages de selvfølgelig med kyshånd! :)

Med venlig hilsen

AH

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 11:23

Hej AH

Jeg hjælper dig gerne med at få dit regnskab flyttet til economic og oprettelse af lagerstyring samt viser dig hvordan du kan fakturere.

Jeg har kontor i Lystrup Ved århus, men kommer jævnligt til Ålborg, så jeg kan sagtens aflægge dig et besøg. Det er svært at give dig en nøjagtig pris før end jeg kender omfanget af opgaven og hvor lærernem du er, men min timepris er kr. 350,-. Men giver gerne en fast pris på jobbet, når vi mødes og jeg kan få et klart overblik over omfanget af opgaven.

jeg kan kontaktes på Tlf. 2084 8737 elelr mail: am@Nr1-okonomikontoret.dk

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Nørresundby
Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:17

Hej AH.

Jeg har desværre først set dit indlæg nu, måske har du fået løst dit problem.

Hvis du ikke har kan du ringe til Line Larsen hos Contabilia Kontoradministration på 29 88 72 00; hun kan hjælpe dig :-)

Med venlig hilsen

Vivi Larsen 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 15:46

Jeg stiller mig også gerne til rådighed. Jeg kan få konverteret det hele til e-conomic fra mit kontor, hvis du sender mig alle detaljerne. Når det så ligger klar i e-conomic, kan vi mødes og have en introduktionsdag, hvor du bliver sat ind i tingene og kan stille alle de spørgsmål du måtte have :-)

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:56

hej

Tak for svarene - jeg går nu med tanker om blot at vente til 01.01.2011 med opstart, det gør det immervæk noget nemmere.

Det jeg så søger er en til 3-6 timers undervisning, gerne a 1 times varighed (så man lige kan sunde sig) - som sagt gerne i/omkring Aalborg.
Det skal være i lagerstyringer/indkøb, fakturering og generel bogføring.

Mvh.

AH

Fra Nørresundby
Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:06

Det lyder som en god ide at vente med at skifte til 2011. Dog er det rart at have lidt fod på nyt program, før du skal begynde at bruge det.

Jeg synes, du skal ringe til Line og lave en aftale inden jul, så kan I finde ud af hvornår I skal ses igen i det nye år.

Mvh Vivi

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:10

Hej,

Hvis du som den foregående bruger foreslå, ønsker at starte før jul (som jeg også vil anbefale dig), så har vi faktisk en lang række muligheder for dette.

Blandt andet kunne det første være at tage en demo gratis i 14dage og "lege" lidt i programmet. 

Her vil jeg anbefale dig at tage en demo med data, så har vi nemlig lavet en masse fiktive posteringer. Du kan dog tage så mange demoer du har lyst til.

Vi holder ligeledes en masse online kurser, både i lagerstyring og "kom godt i gang med e-conomic". De er ganske gratis, og kan være en rigtig god introduktion til programmet.

Det var lige mine råd for at komme godt i gang. Et råd kunne også være at tage en demo uden data, den vil du indenfor 14dage kunne opgradere til en rigtig aftale. Så har du faktisk fået en aftale nu, men betaler først fra d. 1/1 2011.

Mvh

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)