Hej med Jer. Jeg har brug for lidt råd og vejledning angående søgemaskineoptimering. Jeg er blevet kontaktet af firmaet Mediadirect, som vil sikre mig en placering på side 1 hos Google inden for 8 uger på 8 af mig valgte søgeprd. Dette skal de første 8 uger være gratis, bortset fra et opstartsgebyr på kr. 799 (må man sige noget er gratis, når det koster et gebyr?) Herefter koster det kr. 1512 pr. måned i 12 mdr. dvs. 12*1512 = kr. 18.144 for det første år ekskl. moms. Ialt kr. 18.943 for et år. Det syntes jeg umiddelbart er mange penge. Er der nogle der kan give et bud på hvad søgemaskineoptimering koster normalt? Vil man kunne lave en fornuftig søgemaskineoptimering for et mindre beløb? Er der nogen der kender noget til Mediadirect, jeg kan se rundt omkring at de tidligere har haft afholdt en konkurrence, hvor folk følte sig snydt. Det gør at jeg ikke føler mig helt tryg ved firmaet. Mediadirect garanterer at man omsætter for minimum det beløb man har brugt på produktet hos dem. Det lyder jo umiddelbart meget godt, men min tanke er at det skulle man helst også kunne gøre uden deres hjælp. Mvh. Mads Møller
|
Hold dig langt væk... du burde være skræmt af hvad google har vist dig :-)