Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediadirect

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Fra  Livrig.dk v/ Kirsten Stoltze Møller Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer.

Jeg har brug for lidt råd og vejledning angående søgemaskineoptimering.

Jeg er blevet kontaktet af firmaet Mediadirect, som vil sikre mig en placering på side 1 hos Google inden for 8 uger på 8 af mig valgte søgeprd. Dette skal de første 8 uger være gratis, bortset fra et opstartsgebyr på kr. 799 (må man sige noget er gratis, når det koster et gebyr?)

Herefter koster det kr. 1512 pr. måned i 12 mdr. dvs. 12*1512 = kr. 18.144 for det første år ekskl. moms. Ialt kr. 18.943 for et år. Det syntes jeg umiddelbart er mange penge.

Er der nogle der kan give et bud på hvad søgemaskineoptimering koster normalt? Vil man kunne lave en fornuftig søgemaskineoptimering for et mindre beløb?

Er der nogen der kender noget til Mediadirect, jeg kan se rundt omkring at de tidligere har haft afholdt en konkurrence, hvor folk følte sig snydt. Det gør at jeg ikke føler mig helt tryg ved firmaet.

Mediadirect garanterer at man omsætter for minimum det beløb man har brugt på produktet hos dem. Det lyder jo umiddelbart meget godt, men min tanke er at det skulle man helst også kunne gøre uden deres hjælp.

Mvh. Mads Møller

Køb bæreseler hos www.livrig.dk - lave priser og god service

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:33

Hold dig langt væk... du burde være skræmt af hvad google har vist dig :-)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 08:39

Henrik Nielsen:

Hold dig langt væk... du burde være skræmt af hvad google har vist dig :-)

Ja, eller bare en søgning på Amino.

Tilgengæld vil jeg lige tilføje til trådstarter at 1500 kr om måneden er ekstremt billigt for søgemaskineoptimering og nok så billigt fordi der ikke bliver udført noget arbejde.

De bedste i branchen tager omkring 1000-1500 i timen.

SEO er en investering i ekspertviden der kan kaste rigtig mange penge af sig.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 09:23

19000 for et år er billigt, men deres metoder er ikke helt rene. Så vidt jeg husker bruger de skyggesider.

Spar de 19000 og gør arbejdet selv. SEO er faktisk ret nemt og kræver kun lidt tid fra dig.

xxx

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:28

Erik Hamre:
Tilgengæld vil jeg lige tilføje til trådstarter at 1500 kr om måneden er ekstremt billigt for søgemaskineoptimering og nok så billigt fordi der ikke bliver udført noget arbejde.

Ikke hvis de smadre dit domæne for at vise gode resultater, så er selv 0 kr. meget dyrt :)

Men ja, med den pris sveder de nok ikke så voldsomt :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:32

Mads Christian Møller:
Herefter koster det kr. 1512 pr. måned i 12 mdr. dvs. 12*1512 = kr. 18.144 for det første år ekskl. moms. Ialt kr. 18.943 for et år. Det syntes jeg umiddelbart er mange penge.
Det er nu umidelbart i den meget billige ende. Men at firmaet så ikke helt er til at stole på er så en anden sag. Jeg har ikke selv handlet med dem, da jeg jo selv klare SEO, så jeg kan ikke personligt udtale mig omkring virksomheden.

Mads Christian Møller:
Mediadirect garanterer at man omsætter for minimum det beløb man har brugt på produktet hos dem. Det lyder jo umiddelbart meget godt, men min tanke er at det skulle man helst også kunne gøre uden deres hjælp.
De mener nok at det du giver for at få de flere besøgende på din hjemmeside vil komme igen fordi du får de flere besøg og mulige købere. Det er helt sikkert ud over det du selv ville kunne uden deres hjælp. Men det tal burde dog være noget højere, alt efter hvilke søgeord der er tale om.
PJEDSTED:
Spar de 19000 og gør arbejdet selv. SEO er faktisk ret nemt og kræver kun lidt tid fra dig.
Det er lidt misforstået efter min mening, det er ikke nemt hvis man skal bruge hele SEO spektret, hvilket de færreste gør når vi snakker gør det selv SEO.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)