Jeg har i den seneste tid prøvet at starte en virksomhed på hobbyplan. Jeg har hovedsageligt opkøbt og repareret Iphones, men jeg er træt af og blive snydt af svindlere på DBA osv. I England findes der forskellige liqidators (tror nok det er sådan det staves) som sælger retuneret eller defekte ting. Men de er ikke så nemme og få til at sende til Danmark, med mindre det koster en formue. Det skal lige siges at dette er ikke en annonce hvor jeg søger "din" Iphone, eller andet elektronik, men jeg søger en som kan formidle mig leverancer af defekt elektronik og gadgets. Jeg tænker hovedsageligt, når jeg siger gadgets på: Spille konsoler,såsom Xbox, Playstation 3, Wii, Iphone, mobiltelefoner, Ipod, Mac produkter og andre spændende gadgets. Er du sådan en leverandør eller kender du nogen som sælgere større ordre, så skriv endelig en mail til mig på: black_117@youmail.dk Hvis du iøvrig skulle have nogle af disse ting liggende og flyde, så kontakt mig alligevel, selvom det ikke er det min annonce går ud på :-) På forhånd tak Martin Black |
Du skal have din egen adresse i UK, du kan med fordel bruge dem her
De er ikke så gode at kommunikere med, men generalt så er de billige og tingene kommer frem
EDIT:
Du sparer mange penge på fragt og englændere fortrækker at sende til en UK adresse