Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - sider jeg ikke vil have vist i menuen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet nogle sider på min wordpress. Her er det kun nogle af dem jeg vil have vist i menuen. De andre vil jeg linke til, fra andre sider og indlæg. Nogen der ved hvordan jeg klare den?

Derudover må i gerne komme med plugin til wordpress, som man ikke kan undvære. :o)

God aften til jer alle...

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:04

Hejsa Kenneth

Med et plugin som f.eks. pagemash kan du skjule sider fra menuen, ved at trykke "hide" og derefter opdater.

Andre nyttige plugins kan nævnes All in One SEO Pack eller HeadSpace2, samt KBlinker (alle seoplugins, sidstnævnte benyttes i forbindelse med intern linkbuilding)

Et andet godt tip, er at indstille linkstrukturen til "egen struktur" under indstillinger > permernente links, med koden /%postname%

/ Emil

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 22:15

Hej Kenneth

Siden WP3 har du haft mulighed for at benytte Custom Menus, som giver dig mulighed for selv at sammensætte dine menuer.

Du kan dog også vælge at benytte PageMash, men WP3 custom menus vil jeg betegne som "den rigtige" måde at gøre det på.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 22:21

Hej Emil og Tobias

Jeg har pagemash, man kan ikke finde noget sted at "hide"?

Jeg har også forsøgt med Custom Menus, men syntes ikke jeg kan placere dem hvor jeg vil, feks. vandret i toppen.

Måske jeg bare er en klaphat til det her :D

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 22:27

Tobias Thaastrup-Leth:

Du kan dog også vælge at benytte PageMash, men WP3 custom menus vil jeg betegne som "den rigtige" måde at gøre det på.

Men det kræver jo også at ens theme understøtter WP3 custom menus. :-)

Jeg har også bøvlet med plugins for at få min menu, som jeg ønskede den. Det ender dog altid med at jeg benytter exclude i selve php koden af menuen.  

 iPhone 6

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:29

ComOnline.dk - Kenneth Egebjerg:

Hej Emil og Tobias

Jeg har pagemash, man kan ikke finde noget sted at "hide"?

Jeg har også forsøgt med Custom Menus, men syntes ikke jeg kan placere dem hvor jeg vil, feks. vandret i toppen.

Måske jeg bare er en klaphat til det her :D

Klik ind under sider > pagemash > hold musen over ">>" tegnet og klik derefter opdater

/ Emil

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 22:31

Kristian Ole Rørbye

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)