Vi har lige startet et nyt garageport firma op og vil derfor gerne reklammerer for os selv og hvordan gør man det bedre end at give noget rabat til alle amino's brugere.
I hele December giver vi 10% rabat til folk som kan fremvise en gyldig bruger konto fra amino :)
Det vi har er ledhejseporte inkl motor og 2 x fjernbetjeninger vi tilbyder 10 års garanti på elementerne og 5års garanti på selve motoren.
I kan enten kigge ind på vores hjemmesidehttp://www.dmdoors.dk/ eller komme forbi vores Butik/lager i Fårvang som ligger i midtjylland mellem Viborg og Århus.
Vores priser starter ved 6495 kr inkl moms for en 2,41m bred og op til 2,12m høj og med lidt amino rabat bliver det 5845 kr inkl moms.
Det skal lige siges at jeg mangler gode produkt billeder til min hjemmeside så bor du i nærheden af fårvang/silkeborg kan vi tilbyde en kanon pris på montering.
i får porten med 10% rabat samt monterng for 2000,- dvs i kan få en 2,41x212 med montering til 7845,- det kan ikke gøres billigere, men skynd jer der er kun 2 kunder der får dette tilbud, det er desuden også et krav at i bor i nærheden af fårvang/silkeborg helst ikke mere end 50km væk, men send mig en pm / mail eller ring.