Hej Amino! Jeg har en idé. Men jeg vil ikke røbe den. Alt hvad jeg vil sige i dette indlæg er, at jeg skal bruge en programmør og webdesigner, der vil med på holdet. Har du erfaring inden for disse omårder, så kontakt mig i PM og jeg skriver hvad min idé er :) |
Christian:Hej Amino!
Jeg har en idé. Men jeg vil ikke røbe den. Alt hvad jeg vil sige i dette indlæg er, at jeg skal bruge en programmør og webdesigner, der vil med på holdet. Har du erfaring inden for disse omårder, så kontakt mig i PM og jeg skriver hvad min idé er :)
Hej Christian
Jeg er ikke i tvivl om at din idé er god, men lad os nu antage, at der sad en derude, som rent faktisk havde interesse i at ødelægge det for dig og stjæle din idé. Det eneste han skulle gøre var at skrive at han var programmør og sende en mail til dig.
Min pointe er at du ligeså godt kan poste den her, få en masse værdifuld feedback, og lade de programmører og designere der kunne have interesse kontakte dig.
Jeg kan sagtens forstå, at du ikke har gjort det, da det er lidt grænseoverskridende, men tag det som en opfordring ;-)