Hej alle aminoer! Jeg har i et godt stykke tid eget et domæne, uden jeg har fået gjort brug af det. Det er et attraktivt domæne, som kan bruges til det kommende EM i fodbold 2012. Jeg synes i hvert fald selv at det er meget attraktivt, og jeg har tænkt på at skrive følgende indtilvidere, har skrevet om nogle få ting af det:
Jeg vil meget gerne høre om i har nogle forslag til hvad sådan en side kan indeholde, da jeg efterhånden er gået lidt i stå med indhold til siden. Jeg tænker at jeg meget gerne vil skabe en mindre artikeldatabase som er målrettet mod folk der simpelthen bare skal opdateres på situationen med hensyn til kval'en og selve slutrunden. Dette er målrettet mod affiliateindtjening og til det vil jeg også gerne have forslag til hvordan jeg kan bruge det. Jeg har tænkt på bettingfirmaer, men også når slutrunden nærmer sig, har jeg tænkt på at bruge hoteller, fra bl.a. booking.com kan målrettes på bestemte områder. Nogle der har nogle gode idéer?
Mvh, Jens Nannerup |
Hvilken domæne er det ?
Bedste ide vis dig der skal skrive på det er du har en unik viden om emmet du kan skrive løs om, kan være domæmet ikke præcist passer til det du kan videreformidle mest viden om,
med ingen gider læse noget der ikke videreformidler nogle viden, og du viser gerne en høj vilje at skrive om dette emme så det er spændende at læse hvad du skriver