Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt domæne købt, hvad skal der på det?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra München
Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 70
Fra  newQReation Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer!

Jeg har i et godt stykke tid eget et domæne, uden jeg har fået gjort brug af det. Det er et attraktivt domæne, som kan bruges til det kommende EM i fodbold 2012. 

Jeg synes i hvert fald selv at det er meget attraktivt, og jeg har tænkt på at skrive følgende indtilvidere, har skrevet om nogle få ting af det:

• Forside
  • Stadions (Kapacitet info mv.)
  • EMs historie (første EM, vindere osv)
  • EM i Polen/Ukraine (igen Stadions, lodtrækning om værtsskab, korruption i landet, info om de to nationer)
  • EM-Kval (Vigtigste punkt indtil slutrunden)(skal indeholde stillinger, lodtrækning til kvalgrupper, regler om hver der går videre)
  • En tidslinie med vigtigte datoer og kampe fra start til sidste em kamp
  • Se på Danmark (gerne lidt idéer til dette)
  • Evt. noget optakt til kampe?

Jeg vil meget gerne høre om i har nogle forslag til hvad sådan en side kan indeholde, da jeg efterhånden er gået lidt i stå med indhold til siden. Jeg tænker at jeg meget gerne vil skabe en mindre artikeldatabase som er målrettet mod folk der simpelthen bare skal opdateres på situationen med hensyn til kval'en og selve slutrunden.

Dette er målrettet mod affiliateindtjening og til det vil jeg også gerne have forslag til hvordan jeg kan bruge det. Jeg har tænkt på bettingfirmaer, men også når slutrunden nærmer sig, har jeg tænkt på at bruge hoteller, fra bl.a. booking.com kan målrettes på bestemte områder.

Nogle der har nogle gode idéer?

Mvh,

Jens Nannerup

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:50

Hvilken domæne er det ?

Bedste ide vis dig der skal skrive på det er du har en unik viden om emmet du kan skrive løs om, kan være domæmet ikke præcist passer til det du kan videreformidle mest viden om,

med ingen gider læse noget der ikke videreformidler nogle viden, og du viser gerne en høj vilje at skrive om dette emme så det er spændende at læse hvad du skriver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra München
Tilmeldt 18. Aug 08
Fra  newQReation Skrevet kl. 18:56

Domæner er www.em-2012.dk (forstår ikke hvorfor det var ledigt så tæt op ad slutrunden, men jeg klager ikke) Smile

Jeg er helt klar over at man skal vide noget om det man skriver om. Det jeg gerne vil gøre er, at give folk et lynhurtigt overblik over EM. Altså mangler folk lige et resultat, eller mangler de lige at vide noget om reglerne for hvem der går videre i tilfælde af lige point osv.

Altså jeg vil gerne gøre det bredt. Men knapt så dybt. 

Derudover har jeg helt sikkert tænkt mig, når vi kommer til slutrunden at beskrive hvordan man kommer ud på diverse stadions, og om hvor man kan få pakketilbud (affiliate) osv. Det er jeg helt sikkert på at der er mange der gerne vil finde ud af hjemmefra. 

Mvh.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:23

Jeg har planer om at lave en app til EM2012 så måske vi kunne finde ud af noget der?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:01

en mulighed for at følge kampen "live" altså tekstbaseret vil være en god feature. Mange er på arbejde eller lign. og ikke mulighed for at se den, så er det smart at kunne følge det. (ligesom eb.dk, bold.dk osv. gør med nogen kampe).

Fra München
Tilmeldt 18. Aug 08
Fra  newQReation Skrevet kl. 22:14

CMS:

en mulighed for at følge kampen "live" altså tekstbaseret vil være en god feature. Mange er på arbejde eller lign. og ikke mulighed for at se den, så er det smart at kunne følge det. (ligesom eb.dk, bold.dk osv. gør med nogen kampe).

Hej CMS,

Tak for dit svar. Dog er det du siger ikke helt korrekt. :)

Alle kampe bliver spillet om aftenen, (tidligst kl. 18.00 de fleste dog 20.45). Så jeg tror ikke det ville være helt så relevant.

Derudover tror jeg at folk allerede har nogle favorit services på dette punkt.

Men igen, tak for svaret Smile

Mvh.

Jens Nannerup

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:20

Jens Nannerup:

Alle kampe bliver spillet om aftenen, (tidligst kl. 18.00 de fleste dog 20.45). Så jeg tror ikke det ville være helt så relevant.

Derudover tror jeg at folk allerede har nogle favorit services på dette punkt.

Selvom folk har nogle favoritservices så betyder det jo ikke at du måske ikke kan lave din bedre?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra München
Tilmeldt 18. Aug 08
Fra  newQReation Skrevet kl. 22:54

Det er helt rigtigt Niels. Jeg vil gerne høre mere om den app du har tænkt dig at lave. Sådan en service kunne jo sikkert også kodes ind i den app. 

Kan du give mig lidt mere information om denne :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)