Jeg søger plugins til wordpress som hhv. kan følgende: - Brugerne kan modtage mails når der er nye kommentarer til et specifikt indlæg - Brugerne kan anbefale et indlæg til andre
Er der noget, I kan anbefale. Det er jo simpelthen en kæmpe jungle, at lede efter plugins:-)
du kan bruges addthis wordpress plugin så dine brugere kan anbefale indlæg til andre, dele på facebook og meget mere. Du kan se et eksempel på addthis på min side om hundekennel hvor den er ovre i højre side. Jeg kender ikke noget plugin hvor der kan vælges specifikke indlæg som brugere modtager mails på, men såvidt jeg husker er det standard i wordpress at man som bruger får en mail hvis man selv har kommenteret på et indlæg, og der efterfølgende kommer nye kommentarer.
Vil også anbefale AddThis Hvis du opretter en bruger på deres hjemmeside(ganske gratis), kan du følge med i hvor mange der deler dine indlæg/sider. Samt se hvor mange clickbacks du får..
Jeg søger plugins til wordpress som hhv. kan følgende: - Brugerne kan modtage mails når der er nye kommentarer til et specifikt indlæg - Brugerne kan anbefale et indlæg til andre
Er der noget, I kan anbefale. Det er jo simpelthen en kæmpe jungle, at lede efter plugins:-)
Du kan bruge "subscribe to comments" plugin, så sendes der en mail til "abonnenterne" af et specifikt indlæg.
Til det andet kan du bruge facebook like button eller add this
Mvh
Morten
2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog
Tusind tak for jeres svar - det var en stor hjælp. Jeg beklager først at komme tilbage nu, men min bette hund fik en diskosprolaps i ryggen i aftes, så der har været lidt kaos i hjemmet siden da.
Men tak for hjælpen. Det får jeg kigget på:-) /Rikke