Hjemmeside design:)
Hej alle Aminoer:)
Vi er et lille webudvikler team, som designer hjemmeside designs som du kan tilpasse, så det passer lige til det formål du har med siden. Vi har ikke haft rigtig nogen kunder endnu, da vi først lige er kommet på banen, Og derfor tænkte vi, "hvorfor ikke bare lægge ud med en julegave?".
Vores "julegave" går ud på, at du kontaker os med dine ideer til design, og gerne nogle eksempler, og vi laver så et design ud fra dine ideer og eksempler, derefter kan du så vælge om det er noget du er interreseret i at købe, hvis ikke du er, er du ikke forpligtet til at købe designet:)
Da vi er helt nye i brancen, kan det jo godt være vi ikke lever på til dine forventninger, men det kan jo også være vi rammer plet.
Men ihvertfald hvis du er interreseret, så send en PB med dine ideer o.s.v. Og da det jo skal være en "julegave", skal siden selvfølgelig sælges billigt:)
PS. Vi levere kun webdesign, så hvis du skal have det indbygget i et cms, må du selv klare det:)
Cyberman29
stave fejl kan forekomme |
Hjemmeside design:)
Kan i lave templates til prestashop?. Og hvad skal i ha for det? |
I øjeblikket udvikler vi ikke til nogen former for cms/webshop systemer, men det skal nok komme. Dette tilbud er kun for design, da vi ikke udvikler til nogen cms/webshop systemer endnu.
Men ellers kan vi godt kontakte dig, når vi begynder at udvikle til prestashop:), hvis det var noget? Og prisen kommer an på hvordan designet skal se ud, men forholdsvis billigt, da det jo er en "julegave" |
Har i en hjemmeside hvor man kan læse om jer? /Flemming |
www.senbi.eu - Dit motions site.
Nej desværre ikke endnu, da den er under udvikling, men send en PB til mig, hvis du vil have mere info. |
Undskyld jeg spøre men hvad er det så for nogen design man får og hvad bliver det lavet i HTML eller hvad? |
Hej Hvis jeg var Jer, så ville jeg forsøge at opsøge små virksomheder som fx håndværkere, køreskoler osv. Jeg har selv opsøgt kunder via Eniro og De Gule Sider, hvilket har givet pote. Disse virksomheder forventer ikke at hjemmesiden skal kunne en hulens masse, så hvis i designer i HTML, CSS og mere simple kodeformer, så ville jeg forsøge mig her. Jeg er dog gået skridtet videre og laver nu opsætning af Wordpress, templates, design og SEO, men startede med HTML og CSS i sin tid. |
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.