Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Billigpakkepost.dk...

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:
Billigpakkepost er lukket, så det behøver du ikke bekymre dig om ;-)

Deres hjemmeside står som normalt - og der er ikke noget at se på cvr. Er du sikker?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har snakket med BilligPakkepost og der var beskeden at de ikke lukker! Sidste melding jeg har fået er at de er ved at stable et nyt distributør netværk på benene og starter op igen d. 3/1-2011 efter en meget turbulent december måned.

mvh. Peter

billig toner

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg synes det er synd hvis dette projekt evt må lukke og kan bare ikke forstå hvad der galt i et sådant projekt for der var da en del kapital til rådighed men ligger det i ledelsen som var for lille i forhold til opgaven , i overskuddet målt per pakke eller er det utrygheden ved at bruge partner som ikke er kendt som postdk, Gls eller dpd Ligeledes synes jeg det ægceller at hoenborg også måte lukke - hvad gør mn så de kan bære??
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Munck:

Jeg har snakket med BilligPakkepost og der var beskeden at de ikke lukker! Sidste melding jeg har fået er at de er ved at stable et nyt distributør netværk på benene og starter op igen d. 3/1-2011 efter en meget turbulent december måned.

Lidt sjovt at de tror, at kunderne bare bliver hængende efter den ene nedlukning efter den anden... Og hvergang sker det uden at kunderne informeres...

Jeg troede på projektet i starten, men må sige at det gør jeg ik længere... Det er blevet for useriøst, når man bare forsvinder gang på gang, og tror at alt er okay, når man pludselig stikker næsen frem...

Hvem tør efterhånden satse på sådan et fragtfirma? Som webshop ejer så taber man kassen, hvis de fejl sker gang på gang...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er jo nok grunden til kunderne forsvinder - for man kan jo ikke drive en forretning hvis den må åbne og lukke 4-5 gange om året - stabilitet er jo det som er afgørende - ikke kun prisen! Nu skal jeg ikke gøre mig for klog men er man ikke nødt at høre nogle rigtig store webshop som levere til private om de vil støtte et sådant projekt? Hvad med zap distribution - kører de ikke mere og hvorfor - er det bbp'skyld eller Måske kunne man lave en erfa gruppe omkring privat distribution Ja BYD ind med erfaring
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg giver nogenlunde ret men der er nogle problemstillinger i at postdk og Gls har den magt men omvendt hvem tør at tage konkurrencen op Der er en masse signaler som skræmmer !!
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

kandetpasse:
Jeg giver nogenlunde ret men der er nogle problemstillinger i at postdk og Gls har den magt men omvendt hvem tør at tage konkurrencen op Der er en masse signaler som skræmmer !!

Det er vel bare en erkendelse af, at DK er for lille, når det gælder noget så dyrt som fragtservice B2C...

Hvis der var plads til flere, så havde der os været flere aktøre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

kandetpasse:
Jeg giver nogenlunde ret men der er nogle problemstillinger i at postdk og Gls har den magt men omvendt hvem tør at tage konkurrencen op Der er en masse signaler som skræmmer !!

Den konkurrence bliver ikke taget op før det er muligt for UPS/DHL at etablere sig på vilkår herhjemme som i Tyskland og England.

Og de høje fragtpriser sammen med den manglende konkurrenceevne gør nu at flere og flere handler via nettet i udlandet, da der udsalgsmæssigt kan være op til 70% at spare på udvalgte produktgrupper i forhold til butikkerne og op til ca. 40-45% at spare i forhold til Dk webhandel.

Danmarks generelle konkurrenceevne er smadret, og der er intet at gøre de næste par år, da ingen endnu er klar til lønnedgang.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har ret men det hele dør jo på at mængden mangles til at lave netværk i det mørke Jylland Sydfyn og Sjælland og Lolland Falster Det går også galt i at kunder der bor i Vestjylland vil have dag / dag levering og så bliver omkostningerne for store Hvis man kunne overbevise dem om 2 ugentlige leveringer så kan der evt blive økonomi i forretningen men der er generel for dårlig støtte for et sådant projekt fra de virksomheder som har pakker nok for det har ikke kun noget med en billig pris fra PostDanmark men også idelogien BYD ind på hvor man kan søge støtte og hvem der er parat til at ofre millioner kampen om en ny distributør
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Lønnedgang - en Dhl chauffør i tyskland får ca ml 12000-15000 brutto om måneden i forhold til det dobbelte iDanmark
Side 6 ud af 8 (80 indlæg)