Jeg har aldrig hørt om at firma som lige lukker ned midlertidigt og så forventer at deres kunder bliver hos dem eller kommer igen. Denne gang tror jeg at det er slut med Billigpakkepost - desværre. Det er lidt skræmmende for de danske webshops synes jeg... GLS vil ikke have med private pakker at gøre, Post Danmark fordobler priserne fra nytår på privatpakker og alle andre fragtmænd er for små eller brækker ned lige så hurtigt som de starter op.
|
Miriam Frank:Hvad skal jeg dog snart sige til mine kunder. Sandheden lyder næsten for opdigtet ikke?
Jamen det er vel nemt nok, du skal erkende at du som e-købmand har fejlet ved at vælge de forkerte leverandører, og måske endda fokuseret for meget på prisen?
Til Jer der er sprunget på billigpakkepost.dk, håber jeg at det har været fordi i har været vidende omkring den historik som de har efterladt.
- ikke afsluttede kunder som fx. Helle
- total stilhed i lang tid, hvor de har efterladt en masse kunder på gulvet
Jeg har tidligere forsvaret dem, da alt muligt kan være sket. Men efter at de har været ude og "genstarte" har de skrevet at de valgte ikke at kommentere på trådene blandt andet her på amino.dk. Det giver jeg sgu ikke meget for, og jeg giver da slet intet for at de ikke tager det som en mand og afslutter alle kunder.
I må sgu undskylde mig venner, men hvordan fanden kan man som e-købmand bare springe på det billigste der dukker op? Vi taler om et produkt som alle Jeres kunder smider i kurven (fragt) og om noget giver indtryk hos kunden. Kvalitet og pris hænger altså bare sammen.