Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Billigpakkepost.dk...

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Notebookonline.dk:

Jeg skriver netop at GLS ikke er gode til privat kunder og i mine øjne er 500 eller 1000 pakkeshops ubrugelige!

Hvis jeg som privat person køber en pakke i en shop vil jeg have den bragt til døren og ikke til en Blockbuster butik eller bageren henne på hjørnet.
Det er der nok mange der er ligeglade med men ikke jeg.

GLS bringer ikke pakker ud til private kunder og 70% af vores kunder er private og jeg kunne aldrig drømme om at lade mine kunder afhente deres pakke et eller andet sted, hvis ikke de selv bad om det.

Meningen med postbutikker og Pakke Shops er netop at man kan afhente sine pakker, når man ikke er hjemme, idet de fleste mennesker går på arbejde hver dag.

Derfor er Post Danmark på vej nedad med udleveringssteder og Pakke Shops på vej med flere og flere udleveringssteder og det er vel netop fordi mange ikke er hjemme når pakkebilerne kommer forbi.

mvh   Geeked

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan skam sagtens følge dig i det og PostDanmarks andel bliver da også mindre og mindre men Post Danmark har den samme funktion som pakkeshops - den hedder uden omdeling.

Det er stadig ikke det jeg som person ønsker mig når en pakke skal leveres og det er da korrekt at den stakkels post mange gange går forgæves.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg kan godt følge dig med hensyn til om pakken kommer helt ud til privat kunden eller ej, ca. 70% af mine kunder er også private. Dog vil jeg sige, at hvis du ikke er hjemme når posten kommer skal du alligevel ud og køre efter din pakke og hvis man f.eks. arbejder 9-17 kan det være rigtig svært at nå i posthuset. Blockbuster og lignende har tit åbent til meget senere. Derudover får du en sms/mail når pakken er klar til afhentning så du kan tage den med på vejen hjem. Med PostDanmark skal du helt hjem for at få beskeden også kan du ikke afhente før dagen efter, da pakken stadigvæk er på bilen.

Desuden er PostDanmark 30-40% dyrere, hvis man ikke har den volumen som du har. Derfor mener jeg GLS er reelt alternativ til PostDanmark. Man skal heller ikke deponere/stille bankgaranti for en mindre formue hos GLS, som man skal med PostDanmark.

Mvh. Peter

billig toner

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus,

Jeg kan desværre kun siger jeg ikke er overrasket. Det er drøn ærgerligt, da de havde et rigtig godt koncept, men de kunne bare ikke leverer, i bogstaveligst forstand. Jeg var helt klart, helst blevet hos BilligPakkepost da deres koncept passede rigtig godt til mig, men har fundet andre leverandøer.

Mvh.

Peter

billig toner

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Ja du har helt ret i det med afhentning efter kl. 17:30
Vi har dog nogle lidt sjove statistikker vi har fået af Post Danmark som fortæller lidt om hvorledes pakkerne afleveres.

Her viser det sig at mere end 70% af de privatpakker der bringes ud netop bliver afleveret hos kunden sikkert fordi posten bringer pakker ud mange steder idag helt indtil kl. 21.00

De sidste 30% er så fordelt på folk der selv skal afhente pakken, ikke har fået besked om pakken eller noget helt andet.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det lyder rigtig godt og jeg har også været meget tilfreds med PostDanmark de gang jeg har brugt dem. De er stadigvæk bare meget dyrere end GLS og kræver store bankgarantier

Mvh. Peter

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Munck:

Hej Klaus,

Jeg kan desværre kun siger jeg ikke er overrasket. Det er drøn ærgerligt, da de havde et rigtig godt koncept, men de kunne bare ikke leverer, i bogstaveligst forstand. Jeg var helt klart, helst blevet hos BilligPakkepost da deres koncept passede rigtig godt til mig, men har fundet andre leverandøer.

Mvh.

Peter

billig toner

Øv, øv, øv. Først IKS, hvor vi har pakker der ligger og venter på .... tja. Og nu Billig Pakkepost.

Hvad skal jeg dog snart sige til mine kunder. Sandheden lyder næsten for opdigtet ikke?

Hvilken transport har du valgt?

/Miriam

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Munck:

Hej Klaus,

Jeg kan desværre kun siger jeg ikke er overrasket. Det er drøn ærgerligt, da de havde et rigtig godt koncept, men de kunne bare ikke leverer, i bogstaveligst forstand. Jeg var helt klart, helst blevet hos BilligPakkepost da deres koncept passede rigtig godt til mig, men har fundet andre leverandøer.

Mvh.

Peter

billig toner

Hej Peter,

Vil give dig ret - De har et fedt koncept, men hvis det hænger på at de ikke kan leverer pakkerne så er det jo lige meget. Synes bare vi mangler en spiller som dem der kan tage kampen med Post DK. Det eneste man modtager fra Post DK er prisstigninger. For en uge siden fik jeg et nyhedsbrev fra BilligPakkepost, at det var med stor beklagelse at de var nød til at sætte prisen NED - Det var en fed fornemmelse at få sådan et brev.

Hvem har du skiftet til - Er du på Post Danmark nu ?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De skylder stadig os penge for de pakker de mistede for et år siden.......

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Efter rigtig mange fragt debatter må konklusion være:

Det er bedre at betale lidt mere for, at få pakkerne leveret til kunderne, end at vælge det billigste alternativ med problemer og manglende leveringer. For kunderne er i sidste ende pisse ligeglade med, om fragtfirmaet har problemer eller ej. De forventede jo levering allerede igår (de bestilte igår), så enhver forsinkelse er ilde set!

Så vælg dit fragtfirma med omhu, da du er den eneste der taber på deres problemer!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)