Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Billigpakkepost.dk...

Side 1 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nogle der kan dele deres erfaringer med Billigpakkepost efter de er genstartet i aug. 2010?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita,

Ja, det har jeg desværre. I starten kørte det rigtig fint og alt var som det skulle være. Så kom snevejret og leveringstiderne kom op på 2-4/5 dage og lige siden har det været rigtig skidt. Pakkerne er meget lang tid undervejs, de bliver sjældent scannet så hverken vi eller kunderne kan regne med det der (ikke) står i deres track n trace system. I sidste uge måtte jeg selv ud og aflevere mine pakker på terminalen i Kastrup 3 gange, fordi chaufføren slet ikke dukkede op. I dag blev jeg så ringet op af deres direktør, som sagde at i dag kunne de ikke komme og jeg måtte heller ikke selv afleverer dem på terminalen, uden yderligere forklaring. Det kostede 75 kr. pr. pakke og en tur til PostDanmarks erhvervsterminal for at afleverer pakkerne. Jeg har pr. dags dato opsagt min aftale med dem og overvejer hvem jeg så skal bruge. Indtil videre står valget mellem PostDanmark og GLS. Var faktisk herinde for at blive klogere på, hvem jeg skulle vælge.

Mvh. Peter

billig toner

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder ikke imponerende... så kan det jo være så billigt det være vil - dat har min ikke brug for til sine småpakker..

//

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Kunderne skal jo have sine varer til tiden, så med dine blandede erfaringer, er man jo nødt til at se sig om efter andre løsninger. Vi har overordnet gode erfaringer med Post Danmark, som vi bruger til vores små pakker i dag. GLS benytter vi ikke.

Mvh. Anita

planteshop.dk 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan også tilbyde transport for billigt, så der ikke er nogen vognmænd der gider glatte veje for så ussel mammon.

Endvidere hænger mange kassevogne fast på de små veje som sjældent er ryddet for sne når vognmanden dukker op.

Mange kassevogne vælger derfor at vende om, når de opdager, at vejen er spærret af snemasserne.

mvh   Geeked

 

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også lige p.t BilligPakkepost og det forsætter jeg med.

Det er rigtigt at der har været lidt problemer siden sneen er kommet, men mit indtryk er at de arbejder hårdt på at få de problemer løst som de har haft (specielt på Sjælland)

Jeg vil gerne give dem muligheden for at forbedre deres service, for havde også forventet at der ville være lidt start problemer, og synes ikke det er vildt slemt. Jeg forsætter derfor med at være kunde hos BilligPakkepost.dk også fordi jeg gerne vil støtte en iværksætter der tager kampen op med PostDanmark. Det er ikke nogen let opgave de har givet sig selv, men de kæmper og har forsat min støtte.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du have pakker bragt ud til dine kunder uden der sker de helt store forsinkelser er det efter min mening kun Post Danmark der kan bruges.

Vi har brugt Post Danmark i mere end 10 år og får afhentet vores pakker på adressen hver dag, det er yderst sjællent der sker fejl og vi snakker 300-500 pakker pr. dag

Post Danmark er efter hånden meget skældt ud i medierne og fra tid til anden ser jeg da også en tråd her på Amino, som omhandler det samme, men jeg kan overhovedet ikke genkende dette med den erfaring vi har med Post Danmark.

Jeg er klar over at feks. GLS også er en stor spiller på markedet men de er ikke gode til at håndtere privat pakker, hvorimod erhvervspakker virker glimrende.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Notebookonline.dk:

Jeg er klar over at feks. GLS også er en stor spiller på markedet men de er ikke gode til at håndtere privat pakker, hvorimod erhvervspakker virker glimrende.

 

Der er vist en del du ikke ved om GLS nye koncept der kører bedre og bedre for private og mindre virksomheder.

se lidt her...

GLS Pakke Shop er et tilbud udviklet specielt til private og virksomheder, der kun har sporadiske forsendelser. GLS Pakke Shop koncept giver dig en lokal mulighed for ubesværet pakkeforsendelse.

Du kan vælge at bruge en af GLS' mere end 500 Pakke Shops som udleveringssted til varer bestilt på internettet. Når pakken er på vej til den Pakke Shop du har valgt, modtager du en mail/SMS om, at din pakke er på vej til shoppen. Medbring pakkens ID og billedlegitimation når du afhenter pakken. 

du kan læse meget mere her..tryk

mvh   Geeked

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Notebookonline.dk:

Jeg er klar over at feks. GLS også er en stor spiller på markedet men de er ikke gode til at håndtere privat pakker, hvorimod erhvervspakker virker glimrende.

 

 

Der er vist en del du ikke ved om GLS nye koncept der kører bedre og bedre for private og mindre virksomheder.

se lidt her...

GLS Pakke Shop er et tilbud udviklet specielt til private og virksomheder, der kun har sporadiske forsendelser. GLS Pakke Shop koncept giver dig en lokal mulighed for ubesværet pakkeforsendelse.

Du kan vælge at bruge en af GLS' mere end 500 Pakke Shops som udleveringssted til varer bestilt på internettet. Når pakken er på vej til den Pakke Shop du har valgt, modtager du en mail/SMS om, at din pakke er på vej til shoppen. Medbring pakkens ID og billedlegitimation når du afhenter pakken. 

du kan læse meget mere her..tryk

mvh   Geeked

 

Jeg tror ikke du lige læste hele mit svar eller også kunne det misforståes :-)

Jeg skriver netop at GLS ikke er gode til privat kunder og i mine øjne er 500 eller 1000 pakkeshops ubrugelige!

Hvis jeg som privat person køber en pakke i en shop vil jeg have den bragt til døren og ikke til en Blockbuster butik eller bageren henne på hjørnet.
Det er der nok mange der er ligeglade med men ikke jeg.

GLS bringer ikke pakker ud til private kunder og 70% af vores kunder er private og jeg kunne aldrig drømme om at lade mine kunder afhente deres pakke et eller andet sted, hvis ikke de selv bad om det.

Det er blot min mening om forsendelses metoder og dem behøver man skam ikke være enige i Cool

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige blevet ringet op af BilligPakkepost.dk - De lukker ned midlertidig

Side 1 ud af 8 (80 indlæg)