Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wp side til danseband-hjæææælp.....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har gennem  noget tid lavet en side for et danseband twoandahalf, problemet er at som siden er ligenu er den fuldkommen ubrugelig.....

Jeg kender ikke deres målgruppe, aner ikek hvad de vil have og hvordan jeg skal nå hen til dem.......

vi fik hjælp af en herinde fra, der lavde super lange tekster fordi så skulle søgemaskinerne bedre kunne finde siden, men der er ingen der søger efter noget festligt dansemusik der gider se på lange afhandlinger om bandet og deslige.....

Så nu er jeg på bar bund, både hvad angår design og indhold.....

Ejeren, er ved at bryde sammen er så ked af det hele......

Så det står virkeligt skidt til.......

Vil I se på siden : http://twoandahalf.dk og komme med jeres bud på hvad der kan/SKAL gøres om?

Takker....

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:38

Hej Lone

Du har ganske ret, den tekst ødelægger mere end den gavner! Personen har tydeligvis ikke forstået hvad den skulle bruges til, den kunne måske bruges som underside eller blogindslag..

Jeg er ikke ekspert på området, men når man skal researche noget, så er det altid god ide at kigge på hvad har andre har gjort, og lidt googling gjorde jeg fandt denne side

http://www.hounddogs.dk/

Siden er ikke så flot design mæssigt, men du får allerede på forsiden at vide de væsentlige detajler som feks

Hvad for musik spilles?

hvad består et typisk festarrangement af?

Har du brug for flere oplysninger, så er det gjort let at finde dem! Jeg vil forslå at du kigger omkring og lade dig inspirere

Held og lykke med projektet

ps. Spark bandet i røven, de må da vide hvem deres målgruppe er?

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 08:53

Som Henrik siger, så er teksten slet ikke lavet til et "produkt" der skal sælges, det minder mere om en afhandling omkring bandet og ikke så meget at de vil ud og spille!

Mere knald på! Det er vel fest/danse musik...
Det kunne være noget i stil med:

"Mangler du musik til din fest, bryllup, konfirmation eller reception?"
"Two and a half spiller alle de største hits"
"Vi sørger for et fyldt dansegulv"

Jeg ser ingen catchlines der fortæller mig at jeg skal vælge Two and a half.

Flere billeder på forsiden, evt. fra deres portfolio, så man kan se de er ude at spille.  

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 08:52

Tak for jeres svar.....

Målgruppen er det modne puplikum 50+.....

Jeg ved ikke om jeg skal droppe wordpress, for ham der står for hjemmesiden kan alligevel ikke finde ud af at opdaterer den.....

Så kunne jeg selv betsemme designet hvis jeg kodede den selv......

Hvad synes I?

Synes tit man er slave af en skabelon i wp.....

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:52

Der er en stor fordel i at lave det selv, for så får man, som man vil have det. Omvendt, hvis du nu en dag bliver træt af at være "webmaster" for dem, så står de stadigvæk med noget de ikke kan bruge, og en anden kan få svært ved at overtage

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)