Har gennem noget tid lavet en side for et danseband twoandahalf, problemet er at som siden er ligenu er den fuldkommen ubrugelig..... Jeg kender ikke deres målgruppe, aner ikek hvad de vil have og hvordan jeg skal nå hen til dem....... vi fik hjælp af en herinde fra, der lavde super lange tekster fordi så skulle søgemaskinerne bedre kunne finde siden, men der er ingen der søger efter noget festligt dansemusik der gider se på lange afhandlinger om bandet og deslige..... Så nu er jeg på bar bund, både hvad angår design og indhold..... Ejeren, er ved at bryde sammen er så ked af det hele...... Så det står virkeligt skidt til....... Vil I se på siden : http://twoandahalf.dk og komme med jeres bud på hvad der kan/SKAL gøres om? Takker.... |
Hej Lone
Du har ganske ret, den tekst ødelægger mere end den gavner! Personen har tydeligvis ikke forstået hvad den skulle bruges til, den kunne måske bruges som underside eller blogindslag..
Jeg er ikke ekspert på området, men når man skal researche noget, så er det altid god ide at kigge på hvad har andre har gjort, og lidt googling gjorde jeg fandt denne side
Siden er ikke så flot design mæssigt, men du får allerede på forsiden at vide de væsentlige detajler som feks
Hvad for musik spilles?
hvad består et typisk festarrangement af?
Har du brug for flere oplysninger, så er det gjort let at finde dem! Jeg vil forslå at du kigger omkring og lade dig inspirere
Held og lykke med projektet
ps. Spark bandet i røven, de må da vide hvem deres målgruppe er?