Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 150 nye kunder for 2.500,- ex moms

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Morten, metode og metode. Der er tale om et tilbud til amino brugere, men fortryder efterhånden at jeg har tilbudt det. Synes det bliver gennemsyret af en negativ holding og fokus er mere på hvis det ikke lykkes frem for hvis det lykkes. 

Hvad blev der af de optimistiske iværksættere?

Men det er enkelt. Har du en webshop og ikke opnår 150 kunder, så får du dine penge tilbage. 

/jacob

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:58
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:04

Jacob H:

Morten, metode og metode. Der er tale om et tilbud til amino brugere, men fortryder efterhånden at jeg har tilbudt det. Synes det bliver gennemsyret af en negativ holding og fokus er mere på hvis det ikke lykkes frem for hvis det lykkes. 

Men det er enkelt. Har du en webshop og ikke opnår 150 kunder, så får du dine penge tilbage. 

/jacob

Det har ikke noget at gøre med om vi er negative eller optimistiske iværksættere. Det kommer selvfølgeligt an på at vi er interesserede i at vores penge ikke bliver "stjålet" fra os, og hvis man ikke offentligt vil fortælle hvad der sker hvis det lovede ikke bliver overholdt, så ringer mine alarmklokker.

Jeg er også selv meget interesseret i tilbudet, men det er ikke aktuelt til min egen idé lige nu da den endnu ikke er lanceret. Men eksisterer du stadigvæk til den tid - og det håber jeg da at du gør - så vil jeg også meget gerne bruge dig som en del af min markedsføring..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13

Men stadig meget fokus på at målet ikke opnås (ikke kun af dig) :-) Når det så er sagt, så skal jeg nok være her til den tid. 

Jollytime ejes iøvrigt ikke af mig, men er en af de kunder som www.csales.dk hjælper med salg. Derfor blev det også tilbudt til amino brugere. 

Når du er klar, så lad os tage en snak om det kan være en mulighed for dig. 

Jacob

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 19:54

Jeg kunne også godt være interesseret i tilbuddet til min webshop som sælger gaming udstyr - vil du skrive en privat besked til mig og forklare nærmere?

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:59

Jacob H:

/jacob

Det er såmænd bare erfaring. Jeg betaler dig gerne 15.000 plus moms for 150 betalende kunder men jeg betaler først når jeg har haft 150 betalende kunder. Det med at man skal til at kræve sine penge tilbage er alt for besværligt for mit vedkommende.

xxx

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:39

Pjedsted - hvis du finder et andet sted hvor du kan betale efter du har fået kunderne, så sig lige til, så hopper jeg også med der :-) De eneste steder jeg kender til er affiliate netværk.

Jeg er hoppet på tilbuddet, og jeg skal nok vænne tilbage om det går godt med det :)

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)