Morten, metode og metode. Der er tale om et tilbud til amino brugere, men fortryder efterhånden at jeg har tilbudt det. Synes det bliver gennemsyret af en negativ holding og fokus er mere på hvis det ikke lykkes frem for hvis det lykkes.
Morten, metode og metode. Der er tale om et tilbud til amino brugere, men fortryder efterhånden at jeg har tilbudt det. Synes det bliver gennemsyret af en negativ holding og fokus er mere på hvis det ikke lykkes frem for hvis det lykkes.
Hvad blev der af de optimistiske iværksættere?
Men det er enkelt. Har du en webshop og ikke opnår 150 kunder, så får du dine penge tilbage.
/jacob
Det har ikke noget at gøre med om vi er negative eller optimistiske iværksættere. Det kommer selvfølgeligt an på at vi er interesserede i at vores penge ikke bliver "stjålet" fra os, og hvis man ikke offentligt vil fortælle hvad der sker hvis det lovede ikke bliver overholdt, så ringer mine alarmklokker.
Jeg er også selv meget interesseret i tilbudet, men det er ikke aktuelt til min egen idé lige nu da den endnu ikke er lanceret. Men eksisterer du stadigvæk til den tid - og det håber jeg da at du gør - så vil jeg også meget gerne bruge dig som en del af min markedsføring..
Jeg kunne også godt være interesseret i tilbuddet til min webshop som sælger gaming udstyr - vil du skrive en privat besked til mig og forklare nærmere?
Hvad blev der af de optimistiske iværksættere?
Men det er enkelt. Har du en webshop og ikke opnår 150 kunder, så får du dine penge tilbage.
/jacob
Det er såmænd bare erfaring. Jeg betaler dig gerne 15.000 plus moms for 150 betalende kunder men jeg betaler først når jeg har haft 150 betalende kunder. Det med at man skal til at kræve sine penge tilbage er alt for besværligt for mit vedkommende.
Pjedsted - hvis du finder et andet sted hvor du kan betale efter du har fået kunderne, så sig lige til, så hopper jeg også med der :-) De eneste steder jeg kender til er affiliate netværk.
Jeg er hoppet på tilbuddet, og jeg skal nok vænne tilbage om det går godt med det :)