Jeg er også blevet tilbudt det, og umiddelbart lyder det super godt. Er der nogle som har gjort brug af det? |
Så man betaler naturligvis først når man har fået 150 betalende kunder??
Jeg er også blevet tilbudt det, og umiddelbart lyder det super godt. Er der nogle som har gjort brug af det? |
Så man betaler naturligvis først når man har fået 150 betalende kunder??
|
xxx
Fuldstændig som man først betaler en TV reklame på TV2 når man har set at den virker :-)
Man betaler naturligvis når man indgår aftalen, fuldstændig som ved alle andre aftaler.
/jacob |
Kan du også garantere mig 150 kunder på mit kommende internationale, engelsksprogede musik-anmelderwebsite (affiliate) med server i USA? |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Den, der har givet mig én stjerne, synes jeg skulle stå frem og forklare mig hvorfor? Jeg stiller et spørgsmål, som jeg mener ærligt og oprigtigt, fordi det oprindelige indlæg har min interesse!? Hvis du mener, at jeg fortjener én stjerne, så må du også kunne stå ved det og afsløre dig selv eftersom du ved, at jeg ikke er plus-profil og derfor ikke kan se, hvem du er!? |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Såfremt at din webshop henvender sig til private så kan vi. Lad mig få din mailadresse på jh@csales.dk så skal jeg sende dig mere info om hvordan.
Jacob |
TT, det var en af de svære. Er nok nødt til at vide noget mere omkring din nye site. For at vi kan lykkes, så skal det være henvendt til private og der skal være mulighed for at lave et tilbud til dem.
Jacob |
Der er ingen garantier ved en TV reklame.... Hvis du kan stå inde for det du lover, så burde du ikke have et problem med at afvente med betalingen i sådan et noget usikkert koncept. |
xxx
Jeg syntes nu at det vil klæde din salgsmetode meget godt at forklare hvad der sker hvis man ikke opnår de 150 kunder her i debatten, i stedet for at vi skal til at kontakte dig. |