Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 150 nye kunder for 2.500,- ex moms

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også blevet tilbudt det, og umiddelbart lyder det super godt. Er der nogle som har gjort brug af det?

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:23

Så man betaler naturligvis først når man har fået 150 betalende kunder?? 

xxx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28

Fuldstændig som man først betaler en TV reklame på TV2 når man har set at den virker :-)

Man betaler naturligvis når man indgår aftalen, fuldstændig som ved alle andre aftaler. 

/jacob

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:35
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Kan du også garantere mig 150 kunder på mit kommende internationale, engelsksprogede musik-anmelderwebsite (affiliate) med server i USA? 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 16:38

Kan du give 150 kunder til en webshop der sælger LED Lommelygter?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan du også garantere mig 150 kunder på mit kommende internationale, engelsksprogede musik-anmelderwebsite (affiliate) med server i USA? 

Den, der har givet mig én stjerne, synes jeg skulle stå frem og forklare mig hvorfor? Jeg stiller et spørgsmål, som jeg mener ærligt og oprigtigt, fordi det oprindelige indlæg har min interesse!? Hvis du mener, at jeg fortjener én stjerne, så må du også kunne stå ved det og afsløre dig selv eftersom du ved, at jeg ikke er plus-profil og derfor ikke kan se, hvem du er!?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17

Såfremt at din webshop henvender sig til private så kan vi. 

Lad mig få din mailadresse på jh@csales.dk så skal jeg sende dig mere info om hvordan. 

Jacob

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18

TT, det var en af de svære. Er nok nødt til at vide noget mere omkring din nye site. 

For at vi kan lykkes, så skal det være henvendt til private og der skal være mulighed for at lave et tilbud til dem. 

Jacob

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:33

Jacob H:

Fuldstændig som man først betaler en TV reklame på TV2 når man har set at den virker :-)

Man betaler naturligvis når man indgår aftalen, fuldstændig som ved alle andre aftaler. 

/jacob

Der er ingen garantier ved en TV reklame.... Hvis du kan stå inde for det du lover, så burde du ikke have et problem med at afvente med betalingen i sådan et noget usikkert koncept.

xxx

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:50

Jacob H:

Hej Kim

Det skulle umiddelbart ikke være noget problem. Send mig en mail på jh@csales.dk så skal jeg sende dig mere info, også om hvordan vi håndterer det såfremt at det utænkelige skulle ske, at du ikke får 150 kunder :-)

Jeg syntes nu at det vil klæde din salgsmetode meget godt at forklare hvad der sker hvis man ikke opnår de 150 kunder her i debatten, i stedet for at vi skal til at kontakte dig. Tongue Tied

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)