For en kunde søges nogle billige Juniper NS5GT Wireless firewalls.
Har du nogle enheder billigt til salg, hører jeg gerne fra dig i PB (Personlig Besked) med en forventet pris og oplysninger om licens (10 user eller unlimited).
På forhånd tak.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Ring til mine tidligere kolleger fra Itplaneten, de kan sikkert hjælpe dig
Kender godt Itplaneten.
Men nu er NS5GT jo udgået og afløst af SSG5 & SSG20. Så jeg håber, at nogen på Amino eventuelt ligger inde med nogle. Om de er brugte i god stand eller fabriksnye er ikke afgørende. Bare de er 100% funktionelle og billige.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg tror måske jeg har en SSG5 liggende. Jeg ved jeg har en Cisco 501 liggende, men det er nok ikke interessant :-) Jeg tjekker lige kontoret i morgen og vender tilbage.
Stik nu bare kunden en Juniper SRX240, evt to i HA i stedet for.
Det er et voldsomt fedt setup som jeg varmt kan anbefale
Så det er efter din vurdering det rette setup til mindre kontorer med op til 10 medarbejdere, hvor kunden også tidligere med stor tilfredshed har benyttet NS5GT? Hmm.. Ja, hvis prisen er den samme, så gerne for mig.