Hej! Jeg har lurpasset lidt her på siden, men vover nu mit første indlæg og håber på gode ideer. Case: Du har et mindre/mellemstort firma, hvor du bruger ekstern rengøringshjælp. Det kører egentlig ok og du skænker det ikke de store tanker. De fleste ting bliver lavet som aftalt, noget kunne måske være bedre og måske sker det en gang imellem at en af dine ansatte kommer med en bemærkning om lidt mangler - men alt i alt betaler du jo blot girokortet og så gider du ikke bruge mere tid på det. Du hader at blive kontaktet af en eller anden telesælger, som i en hurtig talestrøm vil prøve at få dig overtalt til et tilbudsmøde med et nyt rengøringsfirma. Så derfor får sådan en telefonsælger aldrig held med sig, når de ringer til dig. MEN..... hvordan får en ny rengøringsleverandør så fat på dig? Hvad skal der til, for at du "gider" skænke din rengøringssituation en tanke og måske overveje at tage imod et tilbud osv.? Skal du have en reklame ind af døren? Skal du fristes med 2 flasker vin etc. i bytte for et møde? Skal det uopfordret banke på jeres dør en formiddag med en pose mogenkager og samtidig en brochure i posen? Eller ....??? Så er det nu jeg søger input til nye ideer til at få "dig" i tale. Har du selv oplevet noget fra en sælger som gjorde lige netop den forskel, der gjorde udslaget til at han fik en chance, så lad mig gerne høre. Eller måske du selv er i samme situation som mig og selv har fået succes med en ide. Eller...?? På forhånd tak. Mikkel |
1. Vi skal være utilfredse med den nuværende rengøring.
2. Du skal være anbefalet af en i vores omgangskreds og/eller have nogle fornuftige referencer du kan henvise til.
3. Du skal være punktlig og sørge for at aftalerne overholdes og rengøring udføres på det aftalte tidspunkt, helst af den samme faste rengøringsperson.
4. Du skal være billigere end vores nuværende rengøringsfirma.
Når ovenstående fire punkter kan opfyldes er du velkommen til at ringe eller sende os en fin flyer (pr post!) med information om dine ydelser.
Hvis du kom rendende uanmeldt ville du ikke få andet end receptionen i tale der pænt ville "smide dig ud igen" da du ikke har nogen aftale.
Jeg finder det respektløst at komme anmasende på den måde, uden aftale.