Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levering af møbler til Norge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har via min hjemmeside www.nielsenantik.dk fået et par forespørgsler på leverring af store slagbænke til Norge, men er der nogen der ved hvad den billigste måde er at få leveret på, og er det nemt (moms, betaling o.s.v) Håber nogen kan hjælpe mig !Det er intil videre kun private kunder.

Nu er jeg startet for et lille år siden og ville høre om nogen ville tage et kig på min hjemmeside og give lidt positiv kritik af den, da jeg ikke er helt sikker på hvor jeg står.

Hilsen Søren

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 11:49

Hej Søren

Du kan prøve at tage fat i bring.dk , de har faste biler der kører rundt i norden, og deres priser er rimelige hvis du har en nogenlunde mængde. Det er forholdsvist nemt hvis dine varer er godt pakket ind osv.

Ang indførsel til norge skal du have lavet en proforma faktura, da Norge jo står uden for Eu.søg på google efter dette.

Christian

Fra CPH
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 04:56

hej.

Du har gode vare men din h.side skal lave noget mere ved det.

hvad med UK har prøvet derover

Tilmeldt 6. Dec 10
Skrevet kl. 07:31

Det var dejlegt at høre at vi har gode varer, men forstod ikke helt dit svar med at jeg skal lave noget mere ved det(hjemmeside), kunne du ikke uddybe det bare en lille smule, så vil jeg bruge det konstruktivt.

Tilmeldt 6. Dec 10
Skrevet kl. 07:33

Hej Christian

Tusinde tak for dit svar, vi arbejder videre på det nu.

Det er dog en utrolig dejlig side denne her med en masse muligheder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)