Hej rare aminoer. Jeg arbejder på et nyt community om webdesign og webshopoptimering på WebCritique.dk Jeg er lidt i tvivl om mit ansvar i forhold til de råd, der kommer som kommentarer fra andre brugere, og de råd jeg selv giver i blogsektionen. Man kan jo aldrig vide om noget, som virker på en hjemmeside også virker på en anden, så derfor vil jeg gerne være sikker på, at der ikke er nogen, som kan hive mig i retten for falske løfter eller sådan noget. Vil I kigge på min side om vilkår for brug af Web Critique og fortælle mig, om det er tilstrækkeligt til at fraskrive mig alt ansvar? (Den er lidt inspireret af Aminos) Håber I kan hjælpe. Tusind tak :) |
Får denne fejl når jeg prøver og oprette en side (www.net-party.dk)
Warning: imagecreatefromjpeg() [function.imagecreatefromjpeg]: gd-jpeg: JPEG library reports unrecoverable error: in /var/www/webcritique.dk/public_html/do_addwebsite.php on line 136
Warning: imagecreatefromjpeg() [function.imagecreatefromjpeg]: '/var/www/tmp/phpmCXQtS' is not a valid JPEG file in /var/www/webcritique.dk/public_html/do_addwebsite.php on line 136
Warning: imagecopyresampled() expects parameter 2 to be resource, boolean given in /var/www/webcritique.dk/public_html/do_addwebsite.php on line 154
Warning: imagedestroy() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/webcritique.dk/public_html/do_addwebsite.php on line 157
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/webcritique.dk/public_html/do_addwebsite.php:136) in/var/www/webcritique.dk/public_html/do_addwebsite.php on line 174