Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adwords reklame

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet på en lille tekst til en adwords reklame, som jeg synes er lidt anderledes. Men er den ok?

Kommentarer?

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:44

Med mindre dit søgeord er nettet så vil en sådan annonce ikke fungere synderlig godt. Et godt råd er i 9/10 tilfælde at have søgerdet i sin headline. 

Derudover ville jeg anbefale, at du påviser hvorfor man skal vælge dig. PÅ Google er der så mange valgmuligheder, at du ikke har meget tid til at overbevise kunderne. 

Og sidst men ikke mindst: Prøv dig frem! AdWords er fantastisk fleksibel, så du kan se hvordan annoncen performer.

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:00

Der var en artikel paa information forleden omkring mindre virksomheder og deres "daarlige" slogans. Pointen i artiklen var vist at de slogans faktisk virker, naar man snakker mindre virksomheder. 

Der er ingen tvivl i mine oejne om at hvis du havde det som en google ad saa vil den fremstaa i forhold til alle de typiske ads man ser. 

Dem jeg selv klikker i dag er typisk i samme stil, mindre firmaer eller freelancere som fanger min opmaerksomhed. En eller anden ultraprofessional tekst, gaaaab. 

Saa proev det! 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 00:01

Hej Andreas,

Ja du har ret i at man meget nemt kan se hvordan ens reklamer performer. Det er et godt nyt interface google har lavet til adwords.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 00:03

Ja nu prøver jeg lige at ændre lidt på overskriften, og så beholde det andet! :-) så må jeg se hvordan det virker!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:04

Hej Lars,

Som Andreas også er inde på, så skal du bare teste det. Lav 10-20 annonce-varianter (eller hvor mange du har tid til), og sæt dem så igang.

Så kan du efter en uge se hvad der giver flest klik (og evt. konverteringer, hvis du kan måle det), og på den måde klare den :)

Men i starten er det også vigtigt du får lavet en grundig keyword research, for uden dem, finder folk aldrig dine annoncer.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:04

såvidt jeg ved viser alle seriøse statistikker og undersøgelser af adwords, at det der øger klikraten mest, er at sørge for at præcis det søgeord/søgesætning brugeren har søgt efter indgår i annonceteksten og helst i overskriften.

du kan enten lave en masse annoncevarianter, eller lave en dynamisk søgeords overskrift der tilpasser sig til hvad brugeren har søgt på.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 00:09

Casper Blom:

Hej Lars,

Som Andreas også er inde på, så skal du bare teste det. Lav 10-20 annonce-varianter (eller hvor mange du har tid til), og sæt dem så igang.

Vurder antallet af visninger i annoncegruppen før du begynder at oprette 10-20 annoncer i en annnoncegruppe. Ellers kan du nemlig skulle vente rigtig længe før du har statistisk signifikans. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 00:11

Tak for de gode råd allesammen. :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:19

Helt enig Yes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)