Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Direkte affiliate links i annoncer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Proximo Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens!

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om det er "lovligt" at fx. sætte en reklame op med AdWords som for eksempel lyder

"Køb den bedste julegave til kæresten. Nemlig den nye iPad for kun x kr.". Og når folk så klikker på denne annonce, klikker de på ens direkte affiliate link.

Så i stedet for at det går således: Annonce->Affiliate hjemmeside->Affiliate link går det kun:

Annonce inkl affiliate link til -> produkt?

For ofte ser jeg kampagner, som tilbyder 0,5 kr per klik, er det så ikke bare løsningen at smide en annonce op og betale 0,4 kr per klik = profit?

I må undskylde hvis det er helt gak gak det jeg spørger om, men er helt ny indenfor affiliate verdenen og forsøger at få styr på det hele (hvilket lader til at være en ret stor mundfuld!).

På forhånd tak!

Synes du Excel (og regneark) er svært? Så prøv Proximos gratis (online) Excel-kursus.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt lade sig gøre. Der er dog nogen herinde, som har haft problemer med at få affiliatelinks godkendt i deres AdWords annoncer, men mine annoncer er blevet godkendt de gange jeg har kørt kampagner direkte.

Husk at ikke alle annoncører tillader det...

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 66
Fra  Proximo Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar!:)

Synes du Excel (og regneark) er svært? Så prøv Proximos gratis (online) Excel-kursus.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Husk at ikke alle annoncører tillader det...

Der er faktisk rigtig mange annoncører der ikke tillader det. Jeg ville spørge annoncøren eller bare netværket inden jeg smed en annonce ud på adwords. I nogle tilfælde vælger de at fjerne klikpriser inden man får lov til at benytte linksene på adwords.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Annoncøren skal naturligvis acceptere SEM-brug. Derudover skal annoncen bare accepteres af Google, som godt kan være ret følsomme overfor affiliate links. En alternativ løsning her vil være at lave sin egen landing page.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)