Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på affiliate site

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Fedt at se at du er kommet igang, som affiliate. Du har færdigfald nok fundet dig en niche, med forholdsvis lidt konkurrance. Hvis du gerne vil være langsigtet, burde du nok satse på SEO. Man skal have tålmodighed og det tar sin tid. Modsat hvis man markedsføre sig via facebook eller ander kanaler. Skal man færdigfald fra dag 1 have styr på hvor mange penge man bruger. Da man ekstremt hurtigt kan komme til at have tomme lommer, uden at have tjent en krone.

Held og lykke

De bedste hilsner

Freelancerbasen.dk

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:56

Freelancerbasen:

Hvis du gerne vil være langsigtet, burde du nok satse på SEO. Man skal have tålmodighed og det tar sin tid.

Jeg synes det er svært at vide hvad man skal satse på rent SEO mæssigt. Jeg har læst at link kataloger og artikel kataloger ikke er værd at bruge så meget tid på, men at man hellere skal satse på noget ordentligt indhold. Men er det nok alene??

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 13:54

Simon :

Freelancerbasen:

Hvis du gerne vil være langsigtet, burde du nok satse på SEO. Man skal have tålmodighed og det tar sin tid.

Jeg synes det er svært at vide hvad man skal satse på rent SEO mæssigt. Jeg har læst at link kataloger og artikel kataloger ikke er værd at bruge så meget tid på, men at man hellere skal satse på noget ordentligt indhold. Men er det nok alene??

Hej Simon

Jeg vil fokusere på at få lavet noget godt indhold og derefter skaffe links fra sider med høj pagerank, hvor ankerteksten skulle være et søgeord du gerne vil være placeret højt på i søgemaskinerne. Det er en rigtig god ide med jævnlige mellemrum at publicere nyt indhold på din side. Det har efter min erfaring haft den største effekt på besøgstallet.

Jeg vil anbefale dig at tage et kik på demibs SEO light på som du kan downloade her

Med venlig hilsen

Freelancerbasen

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)