Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere søges til webprogrammering.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vestbjerg
Tilmeldt 12. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et grafisk design bureau i Aalborg der leder efter relevante samarbejdspartnere når det gælder webprogrammering. Det drejer sig om samarbejdspartnere  vi kunne arbejde sammen med hvis vi har kunder der skal have lavet webshops i forbindelse med visuel identitet osv.

Send os en PB med lidt om jer selv og ikke mindst hvad jeres priser er.

Vh. Jeanette

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:44

Hej Jeanette

Jeg kan ikke skrive en PB til dig - har du slået det fra?

Kig eventuelt på mine Freelance tilbud. Min e-mail og mobilnummer står også på den side.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:54

Hej Jeanette

Vi har lavet CloudSprout, netop til designere som ikke ønsker at tage den store ledvogter i web-programmering.

Med CloudSprout kan i via drag-n-drop og en direkte integration til Photoshop, bygge professionelle websites og webshops, helt selv og uden at involvere en tekniker.

Vores motto er spring programmøren over! og det har flere fordele udover den oplagte økonomiske besparelse, så er der også tilfredsheden og den øgede kvalitet, der kommer når man som designer kan følge sit arbejde helt til dørs.

Du kan se hvad andre designere har bygget med CloudSprout her: http://www.cloudsprout.dk/Eksempler/Referencer.html

Hvis du har lyst, så vil jeg meget gerne hjælpe jer igang med jeres første CloudSprout projekt.

Hvis du kunne tænke dig at høre mere, har spørgsmål etc. så er du meget velkommen til at skrive på plu@cloudsprout.com

Fra Vestbjerg
Tilmeldt 12. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:10

Tusinde tak alle sammen for jeres henvendelser, både her og på PB. Vi vil kikke på hvad i kan tilbyde og vende tilbage til jer/dig når vi har en konkret opgave vi har brug for jeres hjælp til at løse.

Venlig Hilsen Jeanette

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:02

Hej Jeanette

Jeg har igennen, de sidste, fire år løst opgaver for forskellige danske virksomhedder, hovedsagligt inden for PHP, men også en enkelt JAVA og Umbraco.

Vores styrke er som nævnt PHP, hor vi koncentrerer os om Joomla, WordPress, Presta Shops, og os Commerce.

Vi løser også flash opgaver, fra banner til AS 3 programmering.

Har du en opgave som der skal løses er du meget velkommen til at sende mig, din projekt beskrivelse. Udfra den kan jeg give dig en pris.

Hilsen

Michael Jacobsen

tel.      +45 3695 0399

Skype. it-michael79

email,   michael@outsource-it-to-thailand.dk

WWW.outsource-it-to-thailand.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)