Det kan heldigvis indstilles manuelt, men jeg syntes bare at billederne bliver dårligere når jeg forsøger at indstille den selv. Så lige p.t. forsøger jeg mig frem med den funktion som hedder Dual Shot hvor alting automatisk skulle blive indstillet efter forholdende og omgivelserne, men jeg mener stadig ikke at billedet bliver som jeg har forventet. Men det kan være at det bare er en dårlig converter jeg har til at konvertere .mod filerne til MPEG4. Den vil i hvert fald ikke konvertere i samme bitrate som filmen er optaget i. Mit kamera er opsat til at optage i 9500 kbps, mens konverteren kun konverterer i 2500. Og den kan desværre ikke blive sat højere op. Men kan det have noget at gøre med at programmet jeg bruger på min mac, konverterer fra 9500 til 2500 kbps? |
Mange tak for alle de gode svar! :-) Det er jeg rigtig glad for!
Jeg må indrømme jeg på forhånd er ret skeptisk over samtlige modeller uden ekstern mikrofon (Sony).. Hvis der bare er lidt vind udenfor siger jeg: Held og lykke!
Jer der bruger Sony.. Hvordan håndterer i den slags?
Omkring Canon, så synes jeg Canon FS200 lyder ret lækkert efter at have læst lidt om det, men igen, meget svært at skaffe.. Jeg vil jagte det, men det lader til at jagte et produkt der ikke eksisterer mere. Det er også træls at investere i noget hardware hvor al support stopper.. Så er det federe med en ny model.
Canon HF200: Super lækker.. Men jeg har ikke 6-7.000kr til at kamera! :-\
Jeg vil meget gerne høre flere alternativer!
Thanks so far...:)