Som mange andre, har jeg også indset vigtigheden af video i forbindelse med ens forretning.. Video virker rigtig godt hvis det er lavet ordenligt, MEN, det kræver altså noget udstyr. Personligt har jeg lavet videoer med et mindre Canon IXUS kamera, som absolut ikke er beregnet til det.. Jeg har besluttet mig for at jeg derfor vil gå et par ligaer op... og købe... Et video kamera! Så hvad skal jeg bruge det til? Jeg skal primært bruge det til undervisningsvideoer. Der skal laves en MASSE videoer som lægges op på YouTube, både optaget indenfor og udenfor. Der skal også laves en række videoer til nogle digitale produkter. Samtidig kunne man også forestille sig det til brug til interviews. Jeg har derfor et par "krav": Mit budget ligger omkring 4.000kr.. Da jeg også skal investere i whiteboard, mikrofon og andet så vil jeg gerne holde det deromkring. På forhånd tak for din storartede hjælp! |
Sony har billige små håndholdte HD videocams med memory kort. Det er nok noget af det bedste til prisen.