Hej alle. Jeg er ny her på siden og vil gerne starte med at rose denne side. Man kan generelt altid finde svar på det man søger og folk er venlige og hjælpsomme.Jeg håber også at denne tråd er korrekt placeret. Hele mit korte liv(21 år) er jeg blevet spurgt om:"Hvad vil du gerne være?" og svarede var efterfølgende at det vidste jeg selvfølgelig ikke. Min filosofi er, at man er et godt på vej mod lykkelighed hvis man rent faktisk har et arbejde man kan lide og er derfor blevet inspiret af div. iværksætterhistorier og ønsker nu at prøve mig selv af. Mit problem er: Jeg ønsker at sælge lingeri og andet på min egen webshop, jeg søger derfor leverandører til dette.Alt som I kan være behjælpelig med, f.eks. kontakter til disse eller links til sider,vil jeg være taknemmelig for. Det sortiment som jeg stræber efter er: Til Hende: - Lækre og lidt frække kjoler - Bh og trusser - Chemiser - Corsager - Hofteholdere - Hot Pants - Natkjoler Til Ham: - Boxershorts a la Claudio - Jakkesæt - Skjorter Jeg er godt klar over at det er lidt bredt det jeg leder efter, men håber I vil hjælpe alligevel. mvh MBSP |
Lingerileverandør søges
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Leger med affiliate på Tilhusoghave.dk.
Nu ved jeg ikke om du er hun eller hankøn, for så kender du sikkert alt til mit lille råd.. Når min kone køber lingeri, så køber hun altid de kendte mærker hvor kvaliteten er i top. Så mit råd til dig er at sælge de gode mærkevarer. De er også dyrere og derfor henter du en større sum på hvert salg. Men prøv at kontakte firmaerne/mærkeindehaverne. De kan fortælle dig hvodan du kommer i kontakt med en distributør i dit område... Held og lykke /Charly |
|
Der er mange derude der sælger undertøj, så jeg vil umiddelbart også råde dig til at vælge de lidt dyrere mærker. Desuden er der mange webshops med sexlegetøj, der også sælger frænkt lingeri, så konkurrencen er nok hård. Men deres produkter er som regel noget crap, så igen - få fat på det lidt dyrere i god kvalitet, så har du nok en fordel og noget at markedsføre dig på. Hvis du, når du har fundet producenter m.m., mangler nogle lækre billeder til at lægge op på din shop, så send mig en besked. Jeg er selvstændig fotograf med virksomheden FriskFoto og har god erfaring med undertøjsbilleder. Hvis det har interesse, sender jeg gerne nogle links til lidt af mit arbejde. - Birgitte |
Sidder lige og bladere i gamle poster og faldt over denne. Har du prøvet orangeimport.dk? De forhandler Dreamgirl tøj - prøv at kigge på det. Har selv solgt det tidligere, og det er god kvalitet og så er der også til store piger! |
Venlig hilsen Lone
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)