Walt Disney |
" The meek shall inherit the Earth, but not its mineral rights. "
J. Paul Getty
Walt Disney |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
" The meek shall inherit the Earth, but not its mineral rights. " |
Those who never make mistakes are doomed to always work for those who make lots of mistakes - Keith Cunningham |
Tilgiv mig hvis denne allerede er sagt, men jeg havde lidt for travlt til at køre alle 37 sider igennem (tid er penge). Et engelsk ordsprog som holder iværksættere i ilden, selv når alt går imod dem. Her kommer mit mantra: "You need to be willing to do the things today, others won't do - in order to have the things tomorrow, others won't have!"
Mvh Martin |
Skræddersyede jakkesæt og skjorter til priser hvor alle kan være med. Skræddersyet luksus!
Mit favorit citat er uden tvivl følgende: I hate quotations. Tell me what you know. - Emerson
Umiddelbart er der ikke meget iværksætteri over det og det kan også nemt se ud som om jeg bare forsøger at spille smart. Men jeg mener faktisk slet ikke citatet er så dumt eller useriøst.... For jeg kan ærligt talt ikke udstå folk, der slynger om sig med citater. Så jeg mener faktisk helt oprigtigt at det citat er et af de få, der virkeligt kan bruges til noget - ikke mindst for iværksættere.
Iværksættermoralen må derfor være noget i stil med.... Hvorfor bruge sin tid på citater, når man kan skabe noget nyt? |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Jeg vil mene disse to citater kan ses som gode iværksætter citater :) You'll always miss 100% of the shots you don't take No matter how far you go down the wrong road. You can always go back |
Den er god for dem i Afganistan (var inde og se Amadillo igår) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg var på cafè med Stein Bagger og Klaus Riskjær for et par år siden. De delte lystigt ud af deres hårdt opsparede viden, og jeg glemmer ikke deres visdomsord, da de sagde : " Hvorfor kravle over hvor gærdet er lavest, når du kan kravle under hvor det er højest ? " og " Uskyldighed kan skabe et godt liv for dig, med mindre den er ægte " Åhh disse dage på Vedbæk Havn, jeg husker det som var det igår |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
"Every father should remember that one day his son will follow his example instead of his advice” unknownHappy Fathers Day everyone! |
"Experience is what you get when you don't get what you want" Randy Pausch |