| 
                             Så er det billigt nok :) Jeg klapper i :)  | 

hehehe
             Debat

| 
                             Så er det billigt nok :) Jeg klapper i :)  | 

| 
                             Jeg er selv i kurer branchen som vognmand. Jeg kan slet ikke se hvordan du vil kunne overleve med de priser. Hvad med de mange firmaer som sender rundt i lokalområdet eks KBH. Skal jeg have en pakke fra Vesterbro til indre by kl. 16.00, der er 1,5 km, og så får du 15 kr for den tur.  | 

| 
                             Mindste pris 100 kroner om det er 5 kilometer eller 10  | 

| 
                             HAn skal nok overleve så bare se at skaffe kunder   | 

Men du skrev ingen startgebyr - det er et skjult gebyr. Men okay, held og lykke til ham. Er den benhård konkurrence hvor kun de stærke formår at få et plus på kontoen :)  | 

| 
                             Nice han har allerede fået sit første kunde herinde fra   | 

| 
                             hvor er det Danmark køre nogle med taxi og ved flere steder i danmark bestemmer kommune en fast tax nogle er det højere og nogle lavere vil i hvert fald sige det skal ligge et par kr under taxen hvad det ligger i denne kommune f.eks. er jydske by til københavn taxi nogle gange ned til under 10 kr per kørt med taxi brev - pakker http://www.holstebrotaxa.dk/brevepakker med ellers når høre ordet taxi synes jeg ellers det forbindes med dyrt så dit må da være en del billigere end taxi  |