Er du træt af at betale for meget for blæk og toner???
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Hej Amino 'er
Ønsker du at få et godt tilbud på blækpatroner og toner, så skriv eller ring til os. Vi sælger Danmarks billigste blæk og lasertoner.
Finder du en bedre pris end den vi tilbyder, sælger vi dig varen til den pris samt -5% rabat .
Skriv os en mail på info@cc-trading.dk eller ring på tlf.: 60 66 96 75
Mvh. CC-Trading Hadsundvej 65 9000 Aalborg
Svar
www.cc-trading.dk
Danmarks billigste leverandør af overvågning til private, virksomheder og det offentlige.
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Der medsendes lille julegave frem til 24. december :)
Svar
www.cc-trading.dk
Danmarks billigste leverandør af overvågning til private, virksomheder og det offentlige.
Tilmeldt 25. Jul 10
Fedt! Kan du fortælle mig, hvad du kan levere 1 stk. laserpatron til Konica Minolta 1600f til?
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 3. Dec 10
Dennis Vendelbo
Skrevet
03-12-2010 kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej
Kan du give mig en pris på en sort toner til brother hl 5200. den hedder noget med tn selve toneren
og til en hp laser 1012
go weekend
mvh. dennis
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Fedt! Kan du fortælle mig, hvad du kan levere 1 stk. laserpatron til Konica Minolta 1600f til?
Hej André
Jeg har den ikke på lager pt., så der vil gå 3-7 dage. Jeg sender lige en pris på kontoret imorgen formiddag, da jeg ikke har prisen online :)
Mvh. Casper
Svar
www.cc-trading.dk
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Hej
Kan du give mig en pris på en sort toner til brother hl 5200. den hedder noget med tn selve toneren
og til en hp laser 1012
go weekend
mvh. dennis
Hej Dennis
Prisen på din toner til Brother HL 5200 (TN-3170) er kr. 399
Prisen på din toner til HP Laserjet 1012 (Q2612A) er kr. 299
Tonerne er kompatible, jeg kan også lave på de originale, hvis du ønsker vil have det
Tak - og god weekend til dig også
Med venlig hilsen Casper, CC-Trading
Svar
www.cc-trading.dk
Fra Roskilde
Tilmeldt 3. Dec 10
Dennis Vendelbo
Skrevet
03-12-2010 kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
kompatibel er fint
hvad med levering?
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
kompatibel er fint
hvad med levering?
Levering er dag til dag, og der er en fast fragt pris på kr. 18
Svar
www.cc-trading.dk
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
kompatibel er fint
hvad med levering?
Levering er dag til dag, og der er en fast fragt pris på kr. 18
Kære Dennis Vendelbo / CC-Trading .
Tager du/I ikke eventuelt den slags forespørgel direkte, når nu I benytter samme internetforbindelse.
Svar
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
har du også et godt tilbud hvis man skal bruge et CIS til en Epson R2400?
Mvh Omar
Svar
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig