Hvor køber jeg en HTC Desire HD (m. abn.)?
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
KomsiKomsa.dk
Skrevet
10-12-2010 kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Er der nogen der vil give et bud på nogle apps der er 'må eje' og som man bare ikke kan leve uden?
Jeg er ikke apps mand, men hvis du går ind og registrerer telefonen på HTCsense.com, er der en del sikre apps, som HTC har testet ok.
De er let og overskueligt sat op, og de er lige til at gå til :o) Og så har du også samtidig backup af dine kontakter, og forskellige andre småting.
via min pc kan jeg ikke se nogle apps på HTCsense.com ?? er det kun via telefonen at man kan se dem på HTCsense.com ??
Har registreret telefonen på siden.
Svar
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
via min pc kan jeg ikke se nogle apps på HTCsense.com ?? er det kun via telefonen at man kan se dem på HTCsense.com ??
Hos mig er det via PC'en. Jeg har ikke prøvet på telefonen. Har du Desire HD elle Desire Z? Jeg tror kun det understøtter disse to modeller.
Svar
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
KomsiKomsa.dk
Skrevet
10-12-2010 kl. 00:39
Svar
Så er der bestilt telefon hos telmore. Længe ventet.
Tak for hjælpen boys
Mvh
Kennet
hvad måtte du give for telefon og abonnement hos telmore ??
Jeg har iøvrigt lige indleveret min telefon til reperation, da dækslet bagpå, hvor simkort sidder under, ikke var helt plant med bagsiden af telefonen. Er dækslet det på din Kennet ??
Svar
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
KomsiKomsa.dk
Skrevet
10-12-2010 kl. 00:40
Svar
Hos mig er det via PC'en. Jeg har ikke prøvet på telefonen. Har du Desire HD elle Desire Z? Jeg tror kun det understøtter disse to modeller.
jeg har desire hd. hvad hedder menuen du går ind under så ??
Svar
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
jeg har desire hd. hvad hedder menuen du går ind under så ??
HTC Hub.
Svar
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
KomsiKomsa.dk
Skrevet
10-12-2010 kl. 00:43
Svar
Svar
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Det er mærkeligt...
Jeg skal alligevel have fat i dem i morgen, så jeg prøver lige at finde ud af hvorfor du ikke har den menu.
uanset hvad jeg finder ud af, melder jeg lige tilbage her.
EDIT:
den burde se såadn ud.
Svar
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
KomsiKomsa.dk
Skrevet
10-12-2010 kl. 00:48
Svar
Svar
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Når jeg logger ind, får jeg samme muligheder som på det billede jeg har postet.
Men det slår mig lige at den jeg legede med, ikke var en dansk udgave. jeg ved ikke om det har nogen betydning. Det burde det ikke, men jeg tror jeg prøver at starte en dansk op i morgen, og ser hvad der sker.
Svar
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
KomsiKomsa.dk
Skrevet
10-12-2010 kl. 01:00
Svar
okay jeg ser kun dette der hvor jeg skal logge på, hvordan ser dit ud der, og hvad er url 'en ??:
Svar