Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting system

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skulle i tage det mere seriøst, jeg har pengene.... og det er ikke et indisk firma som kan lave det billegere, det er dansk, og jeg har fuld tillid til dem.

Så måske skulle i holde jer til emnet og komme med nogle tilbud, så kan jeg sige hvis det er noget som interreserer mig:)

Cyberman29

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 00:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cyberman

Jeg har selv været igang med at udvikle alle slags systemer til vores virksomhed gennem de sidste 13 år vi har været igang, og det mine med-aminoer prøver at forklare dig er at hvis det er meget billigere end det der blev lagt ud med her, uden at være fra et firma med lavtlønnede programmører så har du en 80% chance for at udviklerne slet ikke ved hvad de roder sig ind i.

Det er ikke nemt at lave hostingpanels fra bund, det koster sved og tårer og mange kræfter at lave sådan noget fra bund.

Hvis du derimod skal arbejde mod en API (been there, done that, bought the t-shirt) kan du ligesågodt bare købe en skin eller få nogen til at lave en skin til et eksisterende panel.

Desværre kan jeg umiddelbart heller ikke komme på nogen der kan gøre det billigere... ville bare lige gøre dig opmærksom på at du skal afstemme forventningerne med din fremtidige leverandør Smile

Jeg ønsker dig god vind med projektet...

Hilsen

Markus

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 14:37

Jeg forstår jer godt, og de siger også det er i den billige ende, firmaet som har tilbudt det billegere er Artsi, og de skulle vist være rimelig erfarne til deres kram, men hvis der er nogen som har erfaringer med dem, må i da gerne komme med dem:)

Cyberman29

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)