Hun beder bar folk om at give hende en chance, altså være lidt blide i deres kritik. Nogen kan godt tåle det, andre ikke lige nu.
Det er jo kommunikationens kunst, men da man ikke kender til forholdene, så kan det være svært at have fløjlshandskerne på.
Jeg mindes det ikke var så lang tid siden du selv havde brug for lidt omsorg og forståelse. Måske du skal tænke tilbage til dengang, og tænke på hvor sårbar du selv var dengang.
Der stod vi klar til at hjælpe, men Morten var ikke ligeså "fragile" og kunne derfor tåle mere direkte besked.
Nå, men jeg er vel også bare en svagpisser som ikke er sej nok..
Nej du er sq sej nok Jimi, respekten vokser med kendskabet - indtal da har du været en moppedreng 
@Lone71
Som andre siger, tag det ikke personligt, for jeg er faktisk 100% sikker på, at der ikke er nogen der kommenterer for at skade dig, men reaktionerne kommer jo prombte hvis de føler de spilder deres tid og du ikke værdsætter deres forsøg på at hjælpe dig.
Jeg kan give dig et friskt eksempel fra dagen i dag.
For et stykke tid siden var jeg med som rådgiver på et møde, hvor sælgeren (som var en af firmaets 2 direktører) forlod i vrede da han fik et par spørgsmål til det han solgte. Ham jeg rådgav skrev jeg en rapport til, om at det ville være spild af penge at røre det koncept og at der ikke var noget mål med det. Han er min ven samtidig, så jeg kan være ganske ærlig.
I dag ca. 3 uger efter kommer min ven så og siger til mig, det undrede ham jeg frarådede ham konceptet, da han lige havde mødt en der var med og sagde det var fantastisk. Så måtte jeg have comp frem og vise ham det igen, og desværre fortælle ham, at det hans bekendte havde fortalt ham var løgn.
Moralen i dette er, at man er nødt til at lade andre vurdere om det man gør er godt nok, det er ikke nok man selv synes man har opfundet den dybe tallerken. Når andre synes det er tiltrækkende og tillidsvækkende, så vil der være flere der gør det og samme effekt den modsatte vej. Så enkelt er business - til tider.
Hvis Jimi ikke vasker trapper godt nok, ifølge kunderne, så får han ikke dem til at anbefale ham, uanset om han ligger i sit ansigts sved og polerer, så må han enten lave det som kunder finder fint eller slide knoerne af og så ende derhjemme med te og forblødte hænder.
Jeg har selv mistet min mor i år - og det er et sandt helvede, og jeg kommer aldrig over det, men de dage hvor jeg ikke er modtagelig for kritik eller sort humor eller andet sarkastisk, der bliver jeg bare hjemme, der svarer jeg ikke nogen - for det kommer der ikke noget godt ud af.