Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg tøj engros steder i Italien?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Står og skal til Milano og vil i den forbindelse høre jer om der er nogen der ved hvor jeg skal finde tøj engros steder, enten i nærheden af Milano, Firenze eller Bologne.

Har søgt en del på nettet, men det er svært at finde frem til.

Håber der er en Amino ven der kan hjælpe mig.

Venligst

Plus+

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok diffinere, hva det er du søger... Tøj er et meget bredt begreb...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, undskyld selvfølgelig er det det!

Jeg søger tunikaer, skjorte bluser, fine toppe, korte veste (kanin mv.) sådan lidt af det unødvendige...

Håber der er nogen der kan høre mit nødråb:-)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at oprette dig som bruger herinde:

http://www.italianmoda.com/index.htm

(kræver cvr.nummer) - der kan du ihvertfald finde forslag til leverandører og systuer i Italien..

Kvaliteten af dem skal jeg ikke udtale mig om, da det er lang tid siden jeg selv har været aktiv der...Ellers kan man altid kontakte den Italienske Ambasade som også vil kunne være behjælpelig..'

vh/ Ulrik

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere muligheder.

  • Prøv at checke Amino igennem for relevante ord i søge funktionen. Skulle være underligt hvis der ikke var en tråd eller 2 du kunne bruge eller lære lidt af.
  • Find nogle relevante messer i Italien aktuelle eller tidligere, download deres messekatalog med deltagere og check om der er nogle gode kontakter.
  • Kontakt Handelsafdelinger  på konsulater og ambassader i Italien med en meget klar profil af hvad du søger, så er det ikke altid de beregner noget for det. Hvis du skal betale for det koster det omkring DKK 700,-/time. Ellers tag en snak/mail med dem og se om du kan få lidt gratis netværk info ud af dem.
  • Kontakt http://www.infogate.dk/ de hjælper med informationssøgninger og har et utal af databaser de kan lave opslag i for små penge, igen gælder det, jo mere klart du kan definere opgaven jo klarere kan de lave søgningen og resultatet.

\\

 

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - du kan prøve www.europages.com - deres søgefunktion er ikke verdens bedste, men den kommer da med resultater.....brug den engelsktalende version så får du flere hits.

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ik er kendt i Italien, så kan det kun på det kraftigste anbefales, at du joiner med en lokal agent!

Kulturelt er der enorm stor forskel, og det samme gælder indenfor mange begreber og arbejdsgange... Det koster lidt ekstra, men så undgår du forhåbentlig de trælse situationer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for svar!

Ved du hvordan vi får fat i en lokal agent?

Vi rejser til Milano og skal derfter til Firenze.

:-)

 

Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Fandt du nogensinde ud af om der var et grossist område I Milano, ligesom Paris ? :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)