Jeg har en god ven der har et større restparti - Prøver at hjælpe ham af med det gennem amino.
Partiet - Beskrivelse Paritet indeholder 15.000 dele brugskunst/pyntegenstande. Der er en del forskellige varer, ca. 150-200 forskellige slags.
Varene har tidligere været solgt i flere supermarkedere, til mellem 20-90 kr. pr. del. Umiddelbart er varene meget velegnet til 10- og 20 kr's. markedere.
Din pris pr. del er KUN 3 kr./pr. del.!!! (partiet kan deles op!)
Alle henvendelser er nu besvaret. Mails såvel som Private beskeder.
Der er en del der har spurgt efter flere billeder, og de fremsendes naturligvis, hvis jeg får oplyst en mailadresse - Enten her i tråden, eller per privat besked.
Partiet kan som nævnt tidligere splittes op i mindre partier.
Ps.
Jeg har et parti herre- og dameure på lager, som kan sælges til 20 kr./stk. Spørg for flere informationer.
Det er desværre ikke SEIKO. Men ''mærket'' Constanz Quartz.
Rasmus.
Til de jule glade, så er der også et stort parti HC Andersen julekugler. Her har vi ca. 50.000 stk. til en fabelagtig pris (partiet kan naturligvis splittes).
Ville ønske at jeg havde pengene til det - så tog jeg alle 15.000 dele og kunne blive fri for at bruge a-kassen... Ville være fin og sjov måde at komme igang på.
Ville ønske at jeg havde pengene til det - så tog jeg alle 15.000 dele og kunne blive fri for at bruge a-kassen... Ville være fin og sjov måde at komme igang på.
Held og lykke
hilsen
Michael
Hej Michael.
Tal for de pæne ord. Du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis du har interesse i forskellige varepartier. Vi har varer i alle prisklasser
Tja - jeg kunne vel lave nogle "Stein Bagger Faktura-leasing-pakke-løsninger", og vupti så er der sørme kapital til at købe dit varelager (og en Q7) meget snart..
Tja - jeg kunne vel lave nogle "Stein Bagger Faktura-leasing-pakke-løsninger", og vupti så er der sørme kapital til at købe dit varelager (og en Q7) meget snart..
hilsen
Michael
Du skal selv gøre op med dig selv, hvordan du vil tjene dine penge