Jeg er ved at opsætte en kampagne for en ny webshop.
Jeg har oprettet nogle annonce-grupper for hver brand/kategori, men for en Quality-score på 1/10 på alle mine søgeord, selvom google skriver at der ikke er nogle problem med hverken søgeordskvalitet, sidens kvalitet eller loadtid.
Jeg har brugt forskellige kombinationer af selve brandet og produkt-kategorien, i dette tilfælde SteelSeries og headsets. Så destinationssiden har jeg samlet alle SteelSeries headsets og skrevet lidt tekst til kategorien, og det ville jeg mene var fint nok.
Budprisen har jeg sat noget højere end det anbefalede, da jeg gerne vil til tops for at få en høj CTR.
Dit domæne eller konto har fået en straf for at gå imod Google's retningslinjer. Denne straf bliver udført igennem et kvalitetsresultat på 1/10, hvilket gør det umuligt at annoncere på Google's medier.
Du skal først sikre dig, at du ikke gør noget imod retningslinjerne og dernæst kontakte Google for at høre hvad der er galt. Dernæst skal du igen sikre, at du ikke gør det galt, som du siger.
Herefter kan du, ofte, få ophævet den lave quality score og starte annonceringen på ny.
Nå Google ved heller ikke hvad problemet er, så den er sendt til den tekniske support, og der er flere dages ventetid. Så der ryger en del af julesalget nu :S