Hvad hedder det når man vil have en hjemmeside der ikke blinker når man går fra en side til en anden ? Thomas
|
Jeg vil gætte på at du tænker på noget ajax?
Hvad hedder det når man vil have en hjemmeside der ikke blinker når man går fra en side til en anden ? Thomas
|
Jeg vil gætte på at du tænker på noget ajax? |
Kan man lave en magento shop i det ?
|
Hvorfor skal OP bashes på den måde ?
|
Tilføjelse, mener også det som du tænker på, ved ikke hvor du har set det tror dog det er gode gamle HTML frames du har haft stødt på, som jeg kun vil fraråde Eksempel: http://www.htmlcodetutorial.com/frames/nestedfs.html
|
Casper Birch Buchberg - Webudvikler
Ja det er ved side skift :) Men kan det ikke laves i ajax ? Syntes jeg har set sider hvor det er sådan. Ved man kan lave det når folk putte noget i indkøbskurven !
|
Hejsa
I teorien kan det gøres ved hjælp af AJAX og JavaScript, som benytter asynkrone kald til PHP (Eller ASP.NET etc.) filer og henter indholdet på den måde, og simpelthen "opdaterer" elementer på hjemmesiden, i stedet for at hele hjemmesiden reloades. Om det kan gøres i Magento skal jeg ikke kunne sige, men det ville undre mig hvis man ikke kunne lave et plugin eller lign., der kunne klare det for dig :)
Mvh Lars |
:) plugin ville f være cool :) Nogen der kan lave et sådan ?
|