Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor skal du vælge HTC Desire HD eller Z

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i dag fået lidt HTC legetøj, og jeg er stadig ikke vild med deres styresystem :o)

Men så opdagede jeg HTCsense.com, og så skal jeg ellers love for at der er kommet værdi til disse telefoner.

Jeg er så begejstret, at jeg bare må dele det med andre, selvom jeg burde ligge i min seng. Det kan godt være at det kan ses, men det må jeg kigge på i morgen.

Du kan læse hvad jeg har skrevet her, hvis du har lyst..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 08:15

igang:

Jeg har i dag fået lidt HTC legetøj, og jeg er stadig ikke vild med deres styresystem :o)

Men så opdagede jeg HTCsense.com, og så skal jeg ellers love for at der er kommet værdi til disse telefoner.

Jeg er så begejstret, at jeg bare må dele det med andre, selvom jeg burde ligge i min seng. Det kan godt være at det kan ses, men det må jeg kigge på i morgen.

Du kan læse hvad jeg har skrevet her, hvis du har lyst..

Ja, HTCsense.com er rigtig smart, men spørgsmålet er hvor meget man egentlig vil bruge det? Personligt synes jeg ikke så godt om de nyeste mobiltelefoner fra HTC, ikke mindst deres design.

Men det er jo som så meget andet en smagssag. Smile

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:03

Søren Christensen:

Ja, HTCsense.com er rigtig smart, men spørgsmålet er hvor meget man egentlig vil bruge det? Personligt synes jeg ikke så godt om de nyeste mobiltelefoner fra HTC, ikke mindst deres design.

Men det er jo som så meget andet en smagssag. Smile

Jeg bryder mig heller ikke om dem, og jeg kan ikke rigtig vænne mig til styresystemet. Men det kan være det kommer.

Man kan bruge HTC Sense til en hel del, men du har ret i at det nok er et spørgsmål om hvor meget man som privatperson vil bruge det.

For erhverskunder er det genialt. En tilsvarende sikkerhedsløsning med spærring og sweeping af telefon og hukommelseskort, koster en formue. En stor en af slagsen :o)

Og der er stadig kunder der tøver med at gå 100 % ind i smartphonemarkedet, netop fordi det kan være en katastrofe hvis de mister enhederne. Hvis de skal have denne sikkerhed er der nærmest kun BlackBerry og DME fra Excitor som har brugbare løsninger.

Der er HTC et biligt alternativ. Der mangler stadig muligheden for én samlet adgang til alle telefonerne, men det her er fint nok.

For mig bliver HTC Sense et salgsargument, og baseret på igår alene, kan jeg sige at det er et godt et af slagsen :o) Både pga. sikkerheden, men også det at de kan se telefonernes placering på et kort. Det er der også en del der gerne vil have. Og efter Telia nedlagde den tjeneste som de overtog da de købte Orange, har der ikke rigtig været noget tilsvarende, med mindre man vil betale godt for det.

Hvis jeg gad at blive ved med at bruge HTC (men det gør jeg ikke), ville jeg blive lykkelig for at have automatisk backup af mine kontakter, og mulighed for at blokere/spærre telefonen ved tyveri. Ikke at telefonen ville være mindre stjålet, men fornøjelsen ved at vide at den ikke kan bruges.

Og så er jeg ikke typen der ligger og leder efter apps. Der er det sgu smart at der bare ligger en ordentlig dyne som er lige til at installere, og samtidig vide at de er sikre.

Så igen: privatkunderne gider nok ikke bruge det, men det vil erhvervskunderne med garanti :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 12:54

er HTCsense.com kun til nogle udvalgte HTC mobiler eller til alle dem med android?

.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 13:02

Jonathan Hansen:

er HTCsense.com kun til nogle udvalgte HTC mobiler eller til alle dem med android?

Kun til udvalgte HTC mobiler,pt. kun Desire HD og Desire Z

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:26

Øv.
er der nogle måde man kan få det til andre mobiler på fra htc? 

.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 13:29

Jonathan Hansen:

Øv.
er der nogle måde man kan få det til andre mobiler på fra htc? 

Nej, ikke hvad jeg ved af. Men det kommer sikkert til flere. Jeg vil i hvert fald skrive om det, hvis

det sker på Mobilliv.nu

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)