Hej,
Jeg har fået som projekt, at hjælpe en virksomhed med at oprette 3 websites og få disse til at fungere. Før jeg blev kontaktet af virksomheden, havde de i forvejen købt 3 domæner + hoteller ved one.com Da de to websites skal kører som webshops, har jeg vurderet at skifte alt til en anden hosting udbyder. Eftersom jeg allerede kender lidt til Magento, var mine tanker at oprette de to webshops med denne platform. Det tredje domæne skal fungere som en info side og jeg forestiller mig at oprette denne via Magento også, sådan alle tre sider er samlet under samme backend.
Som udgangspunkt stilles der ingen høje krav til webdesignet af siderne (de skal være forholdsvis ”clean”), så tænker at benytte gratis eller billige templates. Den ene webshop skal sælge et enkelt produkt. Produktet drejer sig om en screening/prøve med en tilhørende barcode / stregkode, som kunden skal bruge derhjemme. Jeg leder derfor efter et enkelt barcode / stregkode system, som kan integreres med Magento - hvor kundens oplysninger føres sammen med stregkoden.
Kender I til et brugbart system, eller har forslag til hvordan dette nemmest kan løses?
Jeg skal altså have overflyttet tre domæner og have dem konfigureret med Magento + software til stregkode.
Håber nogen kan hjælpe, på forhånd tak,
Mvh. Joakim |
Hej
Er prøven en fysisk screening/prøve hvor de skal sende en test ind eller er det en prøve som der skal besvares på og sendes ind elektronisk..??
/Brian Nielsen
SecretHost
support(at)secrethost.dk