Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stregkode system + Magento hosting / support

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 32
Fra  BoardWalk - Dirt / Skate / Snow Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået som projekt, at hjælpe en virksomhed med at oprette 3 websites og få disse til at fungere. Før jeg blev kontaktet af virksomheden, havde de i forvejen købt 3 domæner + hoteller ved one.com

Da de to websites skal kører som webshops, har jeg vurderet at skifte alt til en anden hosting udbyder.

Eftersom jeg allerede kender lidt til Magento, var mine tanker at oprette de to webshops med denne platform. Det tredje domæne skal fungere som en info side og jeg forestiller mig at oprette denne via Magento også, sådan alle tre sider er samlet under samme backend.

Som udgangspunkt stilles der ingen høje krav til webdesignet af siderne (de skal være forholdsvis ”clean”), så tænker at benytte gratis eller billige templates.

Den ene webshop skal sælge et enkelt produkt. Produktet drejer sig om en screening/prøve med en tilhørende barcode / stregkode, som kunden skal bruge derhjemme.

Jeg leder derfor efter et enkelt barcode / stregkode system, som kan integreres med Magento - hvor kundens oplysninger føres sammen med stregkoden.

Kender I til et brugbart system, eller har forslag til hvordan dette nemmest kan løses?  

Jeg skal altså have overflyttet tre domæner og have dem konfigureret med Magento + software til stregkode.

Håber nogen kan hjælpe, på forhånd tak,

Mvh. Joakim

BoardWalk 

Dirt / Skate / Snow

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 10:49

Hej

Er prøven en fysisk screening/prøve hvor de skal sende en test ind eller er det en prøve som der skal besvares på og sendes ind elektronisk..??

/Brian Nielsen

SecretHost

support(at)secrethost.dk

Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 32
Fra  BoardWalk - Dirt / Skate / Snow Skrevet kl. 11:11

Hej,

Ja, det er en fysisk screening/prøve.

Processen skal foregå således:

Kunden registrerer sig med adresse og mail hvor svar senere bliver sendt til.

Vi registrerer dato, adresse og mailadresse hvortil svaret skal sendes.

Denne information skal kobles til en etikette med barcode med 5 blade hvoraf 4 kan aftages.

Varen sendes til kunden der tilbagesender til laboratorium for analyse.

Laboratorium scanner modtaget vare og fordeler aftagelig barcode på prøver.

Barcoden følger prøven under analyse.

Resultat med barcode mailes til Os der videresender til kunden.

Mvh Joakim

BoardWalk 

Dirt / Skate / Snow

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 12:50

Hej Joakim

Smid mig lige en mail på support(at)secrethost.dk  så har jeg en løsning til dig..

/Brian Nielsen

SecretHost

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)