I Vejle, hvis man skal gå efter, hvad hun har oplyst i sin profil. |
Det er da bare mig der er blind
I Vejle, hvis man skal gå efter, hvad hun har oplyst i sin profil. |
Det er da bare mig der er blind |
sidder lige g kigger på din shop faldt over en måske fejl http://webonnet.dk/index.php?p=produkt&id=143 Vare titel: Netværkskabel rød, 10 meter Specificationer: |
|
Det var dog noget af et udbrud ud fra et ret så væsenligt spørgsmål. Jeg ved slet ikke hvad din adresse eller dit telefonnummer har med noget som helst at gøre. Jeg spørger blot ind til din fremgangsmåde at skaffe kunder på. Hvorfor det er væsenligt at vide, er hvis jeg f.eks. gerne ville hyre dig til markedsføring, eller skaffe kunder, så ønsker jeg ikke at mit firma vil få et dårligt ry på baggrund af din markedsføringsstrategi. Jeg fik dog fint svar på om hvor vidt det var i min interesse at bruge dig. Held og lykke. |
Billigt logo - Professionelt logodesign
Hvordan vil du skaffe kunder til mit firma..? |
Nej - det er ikke nogen fejl. Det er de korrekte specifikationer fra producenten. Ellers tak for påmindelsen. |
Jeg synes ellers også det virker som en fejl Der står først i produkt spec: Lige netværkskabel der kan forbinde en computer direkte til switch eller hub.
I spec: Specificationer: Her står der twisted pair. Ved ikke om det er mig som ikke helt fatter det, men det kan vel ikke både være et twisted pair og et straight thourgh kabel? |
men hvor langt er kablet 5 eller 10 meter |