Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.dk, .me ??? Hvilket domæne?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 30. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer.

Vi sidder og skal starte en virksomhed, men vi kunne godt bruge et par råd til, hvilken endelse der skal være på vores domæne?

Vi har forskellige domænekandidater, visse er dog optager på .dk, så derfor overvejer vi at slutte det på .me

Hvad er Jeres umiddelbare reaktion på dette? Er det vigtigt at det slutter på .dk , når det er et dansk koncept, eller er .me ligeså godt?

Vores problematik ligger også i forhold til SEO, om det på den konto er dumt at vælge andet end .dk ?

Mvh...

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 21:18

Læser lige med

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:27

Kald mig Tute:

?

Vi har forskellige domænekandidater, visse er dog optager på .dk, så derfor overvejer vi at slutte det på .me

.me er tilhørende makedonien (og koster en del mere ovenihatten), så medmindre du har relationer dertil ville det nok ikke være en god ide, prioritetsrækkefælge burde være

.dk

.com

.eu

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:53

Kald mig Tute:

Hej kære Aminoer.

Vi sidder og skal starte en virksomhed, men vi kunne godt bruge et par råd til, hvilken endelse der skal være på vores domæne?

Hvad er Jeres umiddelbare reaktion på dette? Er det vigtigt at det slutter på .dk , når det er et dansk koncept, eller er .me ligeså godt?

Vores problematik ligger også i forhold til SEO, om det på den konto er dumt at vælge andet end .dk ?

Mvh...

Ja, i skal vækge et .dk domæne, hvis siden henvender sig til DK, det er ikke altafgørende, men kunderne følger sig i høj grad tryggere ved et .dk domæne

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 22:17

.me brandes som et personligt domæne, fx til blogs eller sociale sider.

Jeg har selv et par .me domæner, blandt andet til familiens e-mail-adresser, og uanset hvor logisk jeg synes det er, skal jeg 80% af gangene svare på "a' hva!?" og stave det: "dot, m, e".

Jeg synes bare du skal købe de mest populære domæner ind, så er du dækket ind hvis du skulle gå international. I mangel af .dk, kan du sagtens nøjes med .com, da flere og flere danske virksomheder KUN kører på .com. Ellers så er .net det næstbedste.

Held og lykke med projektet.

Fra København NV
Tilmeldt 30. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:30

Tak for de mange gode svar :)

Jeg tror vi ved hvad vi gør!

God onsdag aften! :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)