Vi har forskellige domænekandidater, visse er dog optager på .dk, så derfor overvejer vi at slutte det på .me
.me er tilhørende makedonien (og koster en del mere ovenihatten), så medmindre du har relationer dertil ville det nok ikke være en god ide, prioritetsrækkefælge burde være
Vi sidder og skal starte en virksomhed, men vi kunne godt bruge et par råd til, hvilken endelse der skal være på vores domæne?
Vi har forskellige domænekandidater, visse er dog optager på .dk, så derfor overvejer vi at slutte det på .me
Hvad er Jeres umiddelbare reaktion på dette? Er det vigtigt at det slutter på .dk , når det er et dansk koncept, eller er .me ligeså godt?
Vores problematik ligger også i forhold til SEO, om det på den konto er dumt at vælge andet end .dk ?
Mvh...
Ja, i skal vækge et .dk domæne, hvis siden henvender sig til DK, det er ikke altafgørende, men kunderne følger sig i høj grad tryggere ved et .dk domæne
.me brandes som et personligt domæne, fx til blogs eller sociale sider.
Jeg har selv et par .me domæner, blandt andet til familiens e-mail-adresser, og uanset hvor logisk jeg synes det er, skal jeg 80% af gangene svare på "a' hva!?" og stave det: "dot, m, e".
Jeg synes bare du skal købe de mest populære domæner ind, så er du dækket ind hvis du skulle gå international. I mangel af .dk, kan du sagtens nøjes med .com, da flere og flere danske virksomheder KUN kører på .com. Ellers så er .net det næstbedste.