Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan gøres bedre på amino.dk?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ville egentlig ha sendt en mail til amino selv, men kunne ik finde deres mail (deres mail-link kræver outlook eller lign., som ikke er på computeren jeg sidder ved).

Jeg synes det ville være super fedt, hvis jeg kunne undgå at få en mail hver gang der blev besvaret på en tråd man selv havde skrevet i.. Kan det ikke gøres som på facebook - at der er et lille rødt mærke i toppen af siden som indikere at der er blevet svaret på en tråd man er i?

Er jeg den eneste der er i den båd? :)

/Kristoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33

Brian Schou Larsen:

Du kan i den enkelte tråd fravælge mails foroven:

Stop venligst med at sende e-mail svar til mig

Brian

Hvad gør du så når der er én der har skrevet i en tråd du også er i..? Går du ind på hver enkelte tråd og konstant opdatere, som jeg gør???
Det er tit, at jeg misser nogle tråde jeg har skrevet i.

/Kristoffer

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:35

Når du har skrevet et svar, kommer du jo tilbage til siden med indlæg og så kan du jo bare gå op i toppen og klikke på linket, hvis du ikke ønsker flere svar. Så er det klaret med det samme.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39

Hmm, jeg synes stadig der burde være en "reminder" i toppen. Misser som sagt nogle tråde en gang imellem..

Jeg må bare finde en metode der virker for mig :)

/Kristoffer

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 554
Fra  dymagic Skrevet kl. 12:51

Mr. Chris:
Misser som sagt nogle tråde en gang imellem..

Brug knappen "Dine indlæg" fra forsiden :)

Og så kan du gå ind i "Ret profil" og ændre følgende indstilling:

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20

Jeg ledte efter samme services, som det at modtage en e-mail hver gang der er nogle der svare i tråden... Synes det er en smule irriterende, at modtage en mail for hver gang der er nogle der skriver i samme tråd - jeg har både en computer og to mobiler der påminder mig om hver evig eneste gang der er nogle der har skrevet i samme tråd.

Fx nu når du skriver, det kan jeg kun se hvis jeg går ind i tråden og kigger.. Hvorfor laver amino ikke samme funktion som facebook.. Hvis der er nogle der kommentere på noget, så dukker der en lille "reminder" op i toppen som man kan klikke på, og derefter komme her hvor der er kommenteret.

Det synes jeg godt de kunne lave Cool

/Kristoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20

Jeg ledte efter samme services, som det at modtage en e-mail hver gang der er nogle der svare i tråden... Synes det er en smule irriterende, at modtage en mail for hver gang der er nogle der skriver i samme tråd - jeg har både en computer og to mobiler der påminder mig om hver evig eneste gang der er nogle der har skrevet i samme tråd.

Fx nu når du skriver, det kan jeg kun se hvis jeg går ind i tråden og kigger.. Hvorfor laver amino ikke samme funktion som facebook.. Hvis der er nogle der kommentere på noget, så dukker der en lille "reminder" op i toppen som man kan klikke på, og derefter komme her hvor der er kommenteret.

Det synes jeg godt de kunne lave Cool

/Kristoffer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)