Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS JULEGAVE: Grafiske julegodter til de hurtige!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Aminoer og glædelig 1. december!
Er du til et gratis juletilbud hver dag hele december? 

Så kom ind på vores Facebook-side, bliv fan, og få en gratis gave, hver dag - hvis du er blandt de hurtigste! Følg vores julekalender kun for fans, og hver den heldige vinder op til flere dage i træk! Du skal bare være hurtig på aftrækkeren!

Vi kvitterer med alt fra Visitkort-design, logodesign og meget mere ganske gratis!

Hvordan og hvornår?

Du skal blot løse vores opgave der er ved dagens julepakker som en af de første! Hver dag åbner vi op for en nye julgave kl. 12.00 - så det er med at være hurtig på aftrækkeren, hvis du ønsker at være med!(Vi har åbnet dagens pakke allerede! Så skynd dig!)

Kunne du tænke dig et nyt grafisk look på dit website?
Vent ikke med at blive fan - vi giver den 24. december et website design væk helt gratis!
Ja, et website-design. Men kun til de fans, der har fulgt os i hele december!
Bliv fan - så trækker vi lod! (Her kan du godt være lidt sløv på aftrækkeren)

Start lige nu!
Så hver en af de heldige, og kom ind i varmen! Vinderne vil blive kontaktet i deres indbakke på Facebook med kontaktoplysninger og hvordan du får fingrene i vores grafiske julegodter!
Leg med nu! Det er kun Jul én gang!

Ikke overbevist?
Tjek vores referencer på Website designs, Facebook designs, Tryk & print og ikke mindst vores logodesigns

Lad os komme igang!
Spar flere tusind kroner og følg Artsi på Facebook!

Dagens pakke er åbnet! Se den her!!

Har du en idé til en gave du kunne tænke dig? Så skriv dit ønske her i tråden! Så udfylder vi de sidste 23 pakker med dine ønsker!!
- Det har aldrig været nemmere at få en gratis gave!

Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 11:29

Så er dagens første 2 vindere af dagens tilbud!
Skynd dig og bliv den sidste!! 

(Ellers er der et tilbud imorgen igen! Så vær fan, og vær klar!)

Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 13:25

Så er alle dagens 3 vindere fundet!

Tillykke til;
- Kim Bolding
- Henrik Bolding Frank
- Ramus Hoeks

Der alle har vundet et gratis visitkort-design

Du kan stadig nå at få fingrene i de 23 andre pakker! og være med i lodtrækningen om et website-design den 24. december!

Har du en idé til morgendagens pakke?
Så smid en kommentar her i tråden!

(Jo flere fans, jo større præmier)

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 15:00

I kunne give gratis rådgivning til hvordan kunne kunne friske sin side op? Og så kunne han bestille én ting fra jeres produktudvalg, som han så fik til 50 %? :)

Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 15:18

Mr. Danmark:

I kunne give gratis rådgivning til hvordan kunne kunne friske sin side op? Og så kunne han bestille én ting fra jeres produktudvalg, som han så fik til 50 %? :)

Tusind tak for budet - det vil vi bestemt tage med i vores overvejelser!
Imorgen er pakken åben fra kl. 12.00 så vær hurtig! Idag var de revet væk på under en time!

Har i andre ideer og ønsker så sig endelig frem!

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:28

Det er da imod Facebooks retningslinjer at man skal gøre noget aktivt, så som at blive fan for at blive tilmeldt en konkurrence.

Nu ved jeg jo ikke om du har fået lov af Facebook selv til at gøre dette, men jeg synes da du skulle gøre det, når du nu arbejder med social media marketing.

Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 16:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Patrick Olsen:

Det er da imod Facebooks retningslinjer at man skal gøre noget aktivt, så som at blive fan for at blive tilmeldt en konkurrence.

Korrekt! Vi skriver dog ikke at du skal invitere venner/bekendte, oploade billeder, give email-adresser eller noget andet for at deltage, du skal ganske enkelt være fan og være aktiv på vores facebook-side. Vi har valgt at se stort på netop de retningslinjer du nævner i forbindelse med en "konkurrence" som denne. 

Da vores betingelser for deltagelse i konkurrencerne er "ydmyge", som et 'synes godt om' eller en kommentar,  så mener jeg ikke, at vi træder nogen over tæerne!  (Du kan jo lade være at klikke fan, og så ved du ikke hvad konkurrencen er jo ;)

Vi har hverken spam, skjulte reklamer eller andet.
Og du vinder en serviceydelse og ikke nogen "produkter".

Patrick Olsen:

Nu ved jeg jo ikke om du har fået lov af Facebook selv til at gøre dette, men jeg synes da du skulle gøre det, når du nu arbejder med social media marketing.

Jeg arbejder ikke med social media marketing, og ved ikke hvor du har præcis det fra.  :)
- Korrekt at du skal have en permission fra Facebook som koster 10.000$ såvidt jeg har forstået. Vi har valgt at se stort på det, og kommer der klager fra vores fans el. andre - så tager vi bare konkurrence-siden på vores eget domæne - med samme betingelser som før, så skulle den være i vinkel.

Men men men.. chancen for at få en grafisk godte, er der igen imorgen formiddag Patrick - så se hvad vi byder dig imorgen ;)

Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 12:03
Tilmeldt 7. Aug 10
Skrevet kl. 16:29

Den sidste halve time er nu igang for at vinde et gratis flyer-design klar til trykkeriet!
Kom ind og se hvordan du vinder for flere tusind kroner gaver i december!

Fra Odense
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 161
Fra  Skov Rejser Skrevet kl. 16:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Done! Glæder mig til at vinde! :-)

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)