Hej Aminoer, er der nogle på Sjælland i deres virksomhed som har en masse Europa paller som de ikke har noget at bruge til? På forhånd tak |
Eur Paller søges
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Europapaller koster 50,- ex moms i pant Det letteste er at kontakte en deteilgrossist eller en selvstændig købmand/supermarked. |
Hej Jon, tak for svar. Jeg har før fået en del brugte paller uden beregning fra min fragtmand, som jeg så bare har foræret mine kunder. Det er for at undgå pantregnskabet at jeg ville se om der er nogen der har paller de bare skal af med, eller som man kan købe for et symbolsk beløb. |
Hej ! Skal det være EUR paller ? Eller er PBP paller gode nok ? Hvis de er det så opsøg dit lokale byggemarked ! Hvor jeg arbejder giver vi dem væk, til dem som gider tage dem med :). |
hej hele ideen med euro paller er jo at de skal genbruges indtil de ikke længer er mulige at rep. det du skal søge efter er Udgåede EUR-paller de er langt billiger end europaller der er i omløb kig evt. på dette link http://www.jfemballage.dk/DK/Paller-og-rammer/EUR-paller.aspx |
Venligst
René Buch
Hvis der virkelig findes nogen der bare gerne vil af med deres europaller, så tager jeg gerne imod de første 100-500 paller! Men hvis du vil sælge, så send gerne en PM til mig, vi bruger en del paller, så jeg er altid frisk på en god handel... |
Hej Brian. Kunne du være interesseret i at modtage et tilbud på paller? Jeg har lige startet min egen virksomhed og har meget svært ved at skaffe kunder. Jeg synes at jeg har gjort alt hvad jeg kan, men der er mange der åbenbart er bange for at skifte palle leverandør. Jeg har lavet opsøgende kontakt hvor jeg ringer rundt til firmaer, men har også været en del ude at snakke med dem. Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal komme ind på markedet...! Måske har du nogle idéer til mig? Mvh Mikkel.
|
Hej, jeg er ikke længere i det firma. Men hvad tager du for f.eks. 100-200 paller, så kan jeg godt svare på om det er attraktivt. |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)