Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banner software

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal have fundet et stykke software eller noget andet der kan tracke klik fra de forskellige steder hvor mit banner ligger, findes der noget sådan ?

Det vil sige når der bliver kklikket på et banner på et eller andet website, der sender kunden et bestemt sted hen på mit website skal jeg kunne registrere det, f.eks. hvis der kommer et salg fra et bestemt banner.

Jeg har ladet mig fortælle at Google Analytics faktisk kan dette, nogen der ved hvordan det skal sættes op ?

Håber nogen kan hjælpe.

Best regards

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 23:54

BM

Jeg håber det er okay at jeg lige følger med på dette

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra London
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 01:01

Hej Kim,

Google har værktøjer der kan hvad du har brug for, men du skal nok hen og kigge på www.google.com/admanager i stedet for analytics.

I AdManager (eller DoubleClick for publishers som det nu hedder) kan du sætte det op så dine bannere serveres derfra, og dermed kan du se hvor mange gange de er vist, og hvor mange kliks du får på dem.

Det kan være lidt overvældende at sætte op hvis du ikke har rodet med servering af reklamer før og jeg er da også sikker på at der er andre herinde der kender løsninger der er lettere at rode med end lige Google/Doubleclick's løsning, men når først man finder rundt i det så er det et stærkt stykke værktøj.

Eneste begrænsning hos dem er at hvis du har tænkt dig at servere mere end 90 millioner reklamer om måneden så kommer du til at betale for at bruge dem.

/Larholm

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)